شناسهٔ خبر: 43946857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رییس انجمن اسکیت هاکی: قرار شد فدراسیون جهانی تجهیزاتی را در اختیار ایران قرار دهد

رییس انجمن اسکیت هاکی گفت: با توجه به پتانسیل ویژه ایران در رده سنی نوجوانان، قرار شد فدراسیون جهانی برای توسعه این رشته در کشور، تجهیزاتی را در اختیار ما قرار دهد. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون اسکیت، کاوه صدقی رییس انجمن اسکیت هاکی کشور درباره برگزاری جلسه آنلاین با “اندی اکر” مدیر آسیایی هاکی روی یخ در فدراسیون جهانی اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی در این جلسه مطرح شد، برگزاری مسابقات هاکی روی یخ مردان در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در سنگاپور بود که با توجه به مدیریت خوب سنگاپور در مقابله با کرونا، برگزاری این دوره از مسابقات فعلاً قطعی خواهد بود.
 
وی افزود: طبق اعلام فدراسیون جهانی هاکی روی یخ، تمام هزینه‌های این مسابقات شامل اسکان، تغذیه و ترانسپورت داخلی بر عهده فدراسیون جهانی خواهد بود که همین مسأله بار مالی بسیار زیادی را از روی دوش فدراسیون و انجمن بر خواهد داشت و دغدغه ما فقط تأمین هزینه بلیط هواپیما است.
 
صدقی در خصوص برگزاری اردو‌های امادگی و انتخابی اضافه کرد: ان‌شاالله بتوانیم هرچه زودتر اردو‌ها را به صورت متمرکز برگزار کنیم که البته بستگی به شرایط کرونا در کشور دارد.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات هاکی روی یخ بانوان هم اشاره کرد و گفت: مسابقات بانوان که قرار است به میزبانی کشور فیلیپین برگزار شود با همان شرایط برگزاری در بخش مردان به لحاظ مالی خواهد بود که با توجه به شرایط کرونا در این کشور ممکن است تاریخ مسابقات تغییر کند که تاریخ قطعی در بهمن ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از معرفی ورزشکاران سازمان یافته به فدراسیون جهانی، تمام ورزشکاران معرفی شده به جز ۲۲ ورزشکار که دارای دو ملیت هستند یا در کشور‌های دیگر زندگی می‌کنند، از لحاظ حقوقی شرایط شرکت در مسابقات را دارند که در صورت ارائه مدارک مورد تأیید فدراسیون جهانی از سوی این ۲۲ ورزشکار ما می‌توانیم از آنان در مسابقات استفاده کنیم.

صدقی در خصوص تعداد نفرات اعزامی گفت: پس از برگزاری اردو‌های آمادگی و انتخابی، تعداد ۲۰ بازیکن در بخش مردان و ۲۰ بازیکن در بخش بانوان به مسابقات اعزام خواهند شد.

وی در پایان افزود: صحبت‌هایی هم درخصوص کمبود تجهیزات در کشور با “اندی اکر” شد که با توجه به پتانسیل ویژه ایران در رده سنی نوجوانان، قرار شد فدراسیون جهانی در جهت توسعه این رشته در کشور، تجهیزاتی را در اختیار ایران قرار دهد تا جهت شناسایی ورزشکاران مستعد در این رده سنی، اردویی در کشور برگزار نماییم که این اردو در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و پس از دریافت تجهیزات خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما