شناسهٔ خبر: 43940944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

کلینیک‌های کسب و کار با هدف عارضه‌یابی واحدهای تولیدی در اردبیل تشکیل شد

اردبیل- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: کلینیک‌های کسب و کار با هدف عارضه‌یابی و رفع موانع تولید واحدهای مشکل‌دار توسط این شرکت تشکیل شده که نقش این کلینیک‌ها در فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال بسیار مهم خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل، محمد اهلی اظهار داشت: با توجه به نیاز صنایع به مشاوره و تبیین راهکارهای مناسب برای افزایش تولید، شرکت شهرک های صنعتی طبق دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، در سال گذشته مبادرت به تشکیل کلینیک کسب و کار در استان نموده است.

وی تشکیل کلینیک کسب و کار در استان را قدم بسیار مثبتی در جهت عارضه یابی و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی برشمرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون چندین تور صنعتی ویژه بازدید اعضای کلینیک کسب و کار از واحدهای تولیدی برگزار شده است که این بازدیدها نقش بسزایی در عارضه یابی واحدهای تولیدی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل از پرداخت کلیه هزینه های این کلینیک توسط شرکت شهرک های صنعتی خبر داد و افزود: برای رسیدن به اهداف اقتصادی حوزه صنعت و تحقق اهداف سیاست های جهش تولید، از تمامی ظرفیت ها به خصوص کلینیک کسب و کار استفاده می کنیم تا شاهد استمرار رشد و رونق اقتصادی استان باشیم.

وی برگزاری تورهای صنعتی را از جمله دیگر برنامه های حمایتی از واحدهای تولیدی برشمرد و افزود: تورهای صنعتی با هدف آشنایی واحدهای صنعتی با تکنولوژی‌های روز، گسترش بازار تولید و ایجاد ارتباط و تعامل سازنده بین واحدهای صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود.

نظر شما