شناسهٔ خبر: 43918096 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

حسینعلی شهریاری: در محدودیت های جدید کرونایی خیلی از مکان ها تعطیل می شوند

علیرضا رئیسی صبح امروز به رسانه ها گفت: اگر شهرستانی در وضعیت سطح سه یا قرمز قرار گیرد به جز مشاغل ضروری بقیه مشاغل تعطیل خواهند بود، بر اساس ارزیابی اولیه بیش از صد شهر و شهرستان مشمول منطقه قرمز خواهند بود و تهران جزو این شهرهای قرمز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به محدودیت های جدید کرونایی که ساعتی پیش توسط سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شد، گفت: بر اساس محدودیت های جدید کرونایی عملاً مدارس، دانشگاه ها، تجمعات و خیلی از مکان های دیگر از روز شنبه اول آذرماه تعطیل خواهند شد.

 

وی همچنین تصریح کرد: بیمارستان ها، درمانگاه ها و داروخانه ها را نمی شود تعطیل کرد بنابراین این مکان های حساس باز هستند و به کار خود ادامه خواهند داد.

 

گفتنی است علیرضا رئیسی صبح امروز به رسانه ها گفت: اگر شهرستانی در وضعیت سطح سه یا قرمز قرار گیرد به جز مشاغل ضروری بقیه مشاغل تعطیل خواهند بود، بر اساس ارزیابی اولیه بیش از صد شهر و شهرستان مشمول منطقه قرمز خواهند بود و تهران جزو این شهرهای قرمز است، ۱۵۰ شهر در سطح دو و نارنجی قرار دارند که محدودیت سطح سه و چهار را شامل می‌شود و ۱۵۵ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند که در سطح شغلی چهار برای آنها محدودیت ایجاد می‌شود. محدودیت‌ها شامل فعالیت مدارس و فعالیت آموزشگاه‌‌ها، مراسم‌های مذهبی و فرهنگی خواهد بود.وی ادامه داد: در شهرهای قرمز یک سوم کارکنان حضور پیدا خواهند کرد، در شهرهای سطح نارنجی نیمی از کارکنان در محل کار حضور خواهند داشت و در شهرهای زرد دو سوم حضور خواهند یافت و مسوولان ادارات اعلام خواهند کرد که چه تعداد از کارکنان در محل کار حضور داشته باشند. در مناطق وضعیت قرمز خودروهای بومی نمی توانند از محل اقامت خود خارج شوند و خودروهای غیر بومی نیز نمی توانند وارد این مناطق شوند.

منبع: مدارا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما