شناسهٔ خبر: 43907163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هفته قهرمانی کورس اسبدوانی پاییزه کشور بدون حضور تماشاگر در آق‌قلا برگزار شد‌

گروه استان‌ها - هفته قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق‌قلا، در هفته دهم و قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه کشور بعدازظهر امروز 58 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور 1000 و 1200 متری در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا بدون حضور تماشاگران با یکدیگر به رقابت پرداختند که 165 میلیون و 112 هزار و 500 تومان جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابکسواران برتر در نظر گرفته شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه ساله در کلاس پنج به مسافت 1200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که طاهر گوگ نژاد با اسب یلکین امید زودتر از خط پایان گذشت و یعقوب انفاس با اسب بانوی اودک و نورمحمد بهادر با اسب جلوه سیاه پوش به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که نادر صالح پور با اسب هانیل نفر نخست از خط پایان گذشت و عبدالحلیم قبادی با اسب پارسا خان و آق اویلی بشگرد با اسب ارتورول به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های تروبرد سه ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که نیما اونق با اسب پیکو هاس موفق به کسب مقام اول شد و محمدامین ایری با اسب میس چارمینگ و نورمحمد بهادر با اسب نمسیس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس 6 به مسافت 1000 متر شکل گرفت که ستار مهرانی با اسب شمیم نایس زودتر از خط پایان عبور کرد و آق اویلی بشگرد با اسب برنجی و نورمحمد بهادر با اسب یلدا ناز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس برنده به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب ولوت نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و ستار مهرانی با اسب سایدن و آرمین آق آتابای با اسب تم تن نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس پنج به مسافت 1000 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که نورمحمد بهادر با اسب جالیسکو موفق به کسب عنوان نخست شد و ستار مهرانی با اسب صاحب جمال و عبدالحلیم قبادی با اسب ترانه حکیم به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/588/ش

نظر شما