شناسهٔ خبر: 43895706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همراهی ۸۰ درصد اصناف فارس در تعطیلی بعد از ساعت ۱۸

جانشین استاندار فارس از همکاری ۸۰ درصدی اصناف استان در تعطیلی بعد از ساعت ۱۸ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرضا قاسمپور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس با اشاره به اجرای طرح محدودیت فعالیت اصناف در شیراز و برخی از شهرستان‌های فارس، اظهار داشت: این موضوع در شیراز با توجه به اطلاع‌رسانی خوب رسانه‌ها و همکاری اصناف به خوبی اجرایی شد به گونه‌ای که نزدیک به ۸۰ درصد از اصناف همکاری لازم را داشتند.

وی با اشاره به تخلفات محدودی که از سوی برخی اصناف در دو روز گذشته مشاهده شد، افزود: البته برخی اصناف تخلفاتی داشتند که در روز نخست مورد تذکر قرار گرفتند و در روز دوم اکیپ‌های نظارتی ورود کردند و برابر ضوابط و مقررات در مرحله اول اخطار و در مرحله دوم پلمب را در دستور کار قرار دادند. 

معاون استانداری فارس خاطرنشان کرد: با اعمال محدودیت‌های مجدد، اصناف همانند گذشته حمایت لازم را داشتند و لازم است که ادارات کل مرتبط با آن مشاغل نیز برای کمک به سلامت مردم و کمک به کادر بهداشت و درمان استان ورود جدی داشته باشند.

قاسمپور همچنین با اشاره به پیشنهاد محدودیت‌های جدید برای استان گفت: افزایش دورکاری، اجرای یکسان محدودیت‌ها در ۳۶ شهرستان استان، ادامه تعطیلی مترو و اتوبوس، تعطیلی مراسمات و دورهمی‌ها مانند عروسی و ختم‌ها و همچنین محدود شدن فعالیت بانک‌ها از جمله پیشنهادات جدید ستاد است که در صورت تصویب اجرایی می‌شود.

معاون استانداری فارس با تاکید بر اینکه باید نظارت‌ها با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند، گفت: در این مدت ۴۱۵ هزار و ۱۹۳ مورد بازرسی انجام که ۱۱ هزار و ۱۲۰ اخطار صادر شده و شش هزار و ۳۹۸ واحد متخلف هم پلمب شدند.

انتهای پیام/ ن

نظر شما