شناسهٔ خبر: 43893732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هفته دوم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

گروه استان‌ها - هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، در هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه کشور بعدازظهر امروز 49 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور 1000 متری در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس بدون حضور تماشاگران با یکدیگر به رقابت پرداختند که 120 میلیون و 750 هزار تومان جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابکسواران برتر در نظر گرفته شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال دلیجه عطا با اسب آغوز خان زودتر از خط پایان گذشت و یونس اورکلی با اسب ساریه و فیض الله رجال با اسب طاغن بای به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب طوطی نفر نخست از خط پایان گذشت و پیمان قلرعطا با اسب کیاشا و مهرداد خوجملی با اسب کوهزاد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب آناشید موفق به کسب مقام اول شد و امیر مختومی با اسب حیدر خان و قربان محمد اودک با اسب شکور به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های تروبرد سه ساله در کلاس پنج به مسافت 1000 متر شکل گرفت که نادر صالح پور با اسب هج تایم زودتر از خط پایان عبور کرد و بنیامین آرتا با اسب باربارو و ستار مهرانی با اسب لاس وگاس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس چهار به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب الماس بندر نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و ستار مهرانی با اسب پرنس آلپ و عبدالحلیم قبادی با اسب کادنزا نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های تروبرد سه ساله در کلاس سه به مسافت 1000 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال دلیجه عطا با اسب توی استوری موفق به کسب عنوان نخست شد و نادر صالح پور با اسب ساکرامنتو و بنیامین جرجانی با اسب رای خان به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/588/ش

نظر شما