شناسهٔ خبر: 43885568 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نتایج بازی های دوستانه؛

پیروزی پرگل پرتغال و ایتالیا در شب تساوی هلند مقابل اسپانیا

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- پرتغال موفق شد در دیداری دوستانه در ورزشگاه دا لوژ تیم آندورا را در هم بکوبد.
به گزارش آریا، تیم ملی پرتغال در شبی که کریستیانو رونالدو یک نیمه به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند، حریف کم نام و نشان خود را گلباران کرد تا با آمادگی کامل به سراغ ادامه بازی های لیگ ملت های اروپا برود. دقیقه `8 (پدرو نتو)(1-0): ارسال بلند توپ از سمت راست به تیر دوم، یک همکاری تیمی عالی در داخل محوطه جریمه که در نهایت با پاس سرجیو اولیویرا و ضربه تمام کننده نتو از چند قدمی به گل تبدیل شد.
دقیقه `29 (پائولینیو)(2-0): ارسال زمینی و عالی نلسون سمدو به تیر یک با ضربه بغل پای خوب پائولینیو همراه شد که دروازه بان هم با واکنشی ضعیف نتوانست مانع از گل شدن توپ شود. نیمه اول با پیروزی 2-0 سلسائوی اروپا به پایان رسید و در شروع نیمه دوم کریستیانو رونالدو به جای پدرو نتو وارد میدان شد.
دقیقه `56 (رناتو سانچس)(3-0): کریستیانو رونالدو خیلی زود تأثیر خود را گذاشت و بعد از دریبل یک بازیکن با پاسی در عمق سانچز را در موقعیت تک به تک قرار داد تا با یک بغل پا کار را تمام کند. دقیقه `61 (پائولینیو)(4-0): ارسال تند و تیر ماریو روی از سمت چپ با ضربه سر محکم پائولینیو به گل چهارم تبدیل شد. دقیقه `76 (امیلی گارسیا - گل به خودی)(5-0): ارسال زمینی برناردو سیلوا به داخل محوطه آندورا به پای گارسیا برخورد کرد و به اشتباه وارد دروازه خودی شد.
دقیقه `85 (کریستیانو رونالدو)(6-0): ارسال خوب دیگری از سمت ماریو روی به تیر دوم با پرش بلند رونالدو و ضربه سر این بازیکن همراه شد که علیرغم برخورد توپ با دستان دروازه بان، به تور چسبید. دقیقه `88 (ژائو فلیکس)(7-0): ارسال تک ضربه توپ از سمت راست به تیر دوم، با ضربه سر رو به عقب ویلیام کاروالیو همراه شد تا فلیکس با یک والی پای چپ زیبا دروازه آندورا را برای هفتمین بار باز کند. در نیمه دوم این دیدار یک طرفه و پر گل، پرتغال با اضافه کردن کریستیانو رونالدو، ژائو فلیکس، ویلیام کاروالیو، برناردو سیلوا، دیوگو ژوتا و دنیلو پریرا چهره قدرتمند تری به خود گرفت و حریف را با پنج گل بیشتر بدرقه کرد.

- ایتالیا برای بهبود رده خود در رنکینگ فیفا به پیروزی نیاز دارد و آن ها در بازی های دوستانه راحت خود، پر گل پیروز می شوند. تیم ملی ایتالیا که برابر تیم ملی استونی با ترکیب سوم خود به میدان آمده بود، پیروزی آسانی کسب کرد. وینچنزو گریفو، وینگر ایتالیایی شاغل در بوندسلیگا بریس کرد و فدریکو برناردسکی هم پس از مدت ها توانست گلزنی کند.
ایتالیا 1-0 استونی؛ وینچنزو گریفو 14`: روی پاس بلند باستونی، کوین لازانیا توپ را برای گریفو کاشت و او با یک ضربه راه دور زیبا توانست توپ را وارد دروازه استونی کند.
ایتالیا 2-0 استونی؛ فدریکو برناردسکی 27`: فدریکو برناردسکی در یک حرکت انفرادی جالب، از گوشه زمین به مرکز زد و با شوتی از پشت محوطه جریمه، دروازه استونی را باز کرد.
ایتالیا 3-0 استونی؛ وینچنزو گریفو 75`: روبرتو گالیاردینی در حرکتی انفرادی به درون محوطه جریمه استونی نفوذ کرد اما با خطا متوقف شد. وینچنزو گریفو ضربه پنالتی را محکم به گوشه راست دروازه زد.
ایتالیا 4-0 استونی؛ ریکاردو اورسولینی 86`: ریکاردو اورسولینی پس از این که توانست خودش پنالتی بگیرد، پشت ضربه ایستاد و توپ را به گوشه راست دروازه زد.

- شاگردان فرانک دی بوئر و لوئیز انریکه در یک دیدار دوستانه به تساوی رضایت دادند. هلند با توقف برابر اسپانیا در دیداری خانگی، برای پنجمین بازی متوالی از دستیابی به پیروزی باز ماند. در جدال تیم های رده پانزدهم و ششم فیفا، اسپانیا همچون خود در رنکینگ جهانی دست بالاتر را داشت و علاوه بر مالکیت توپ بیشتر، تقریبا دو برابر حریف شوت زد.
هلند 0-1 اسپانیا؛ کانالس (19): اینیگو مارتینز با یک پاس بین خطوط، توپ را به موراتا رساند و این بازیکن پس از حرکت کردن به سمت دروازه حریف، توپ را به کانالس سپرد تا او با شوت زمینی و پای چپ خود از درون محوطه جریمه حساب کار را 1-0 کند.
هلند 1-1 اسپانیا؛ فن ده بیک (47): ویندال از سمت چپ ارسالی را به درون محوطه جریمه داشت و پس از این که توپ از دو بازیکن هلند عبور کرد، در انتهای محوطه جریمه به فن ده بیک رسید و او با ضربه ای محکم با پای راست، گل خورده تیمش را جبران کرد.

نظر شما