شناسهٔ خبر: 43884390 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مدافع استقلال دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود؟

احتمالاً اسکوچیچ در هفته‌های آتی لیگ برتر بازی‌ها را با دقت بیشتری رصد خواهد کرد تا چپ‌پاهای جدیدی را به اردوی تیم ملی فرا بخواند. یکی از این بازیکنان می‌تواند محمد نادری باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

تیم ملی در بیشتر خطوط با ترافیک بازیکن مواجه است. نمونه‌اش در دفاع راست، با وجود اینکه وریا غفوری و رامین رضاییان دو بازیکن آماده به اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند اسکوچیچ برای بازی با بوسنی می‌تواند از صادق محرمی و مهدی شیری در این پست بهره ببرد اما ترافیک در جناح چپ خط دفاعی خیلی بالا نیست و شاید به همین دلیل اسکوچیچ از میلاد محمدی خواست حتماً برای بازی با بوسنی در اردوی تیم ملی حاضر شود. او اگر خدای ناکرده در این بازی مصدوم شود و اسکوچیچ مجبور به تعویض شود احتمالاً به عارف غلامی در این پست بازی خواهد داد که پست تخصصی او نیست. البته احسان حاج‌صفی هم می‌تواند در این پست بازی کند با این توضیح که برنامه سرمربی تیم ملی استفاده از او به عنوان هافبک چپ است.

احتمالاً اسکوچیچ در هفته‌های آتی لیگ برتر بازی‌ها را با دقت بیشتری رصد خواهد کرد تا چپ‌پاهای جدیدی را به اردوی تیم ملی فرا بخواند. یکی از این بازیکنان می‌تواند محمد نادری باشد. بازیکنی که این فصل از پرسپولیس به استقلال نقل‌مکان کرده و در بازی اول به خاطر دیر ملحق شدن به اردوی تیم و همچنین بسته بودن پنجره آبی‌ها بازی نکرد. چند بازیکن دیگر هم در لیگ برتر هستند که در صورت نمایش خوب می‌توانند شانس زیادی برای دعوت به اردوی تیم ملی داشته باشند. بازیکنانی چون سعید آقایی که به پرسپولیس پیوسته یا میثم تیموری که در تیم تراکتور حضور دارد. همچنین مهدی ترکمان که پیراهن تیم سپاهان را برتن دارد. همان‌طور که اشاره شد رقابت در این خط همانند دیگر خطوط تیم ملی نیست. میلاد محمدی از حضور در ترکیب ثابت تیم ملی به اطمینان خاطر رسیده اما دیگر گزینه‌ها هم شانس دارند با دعوت به اردوی تیم ملی میلاد محمدی را به چالش بکشند. لیست اسکوچیچ به نسبت لیست کارلوس کی‌روش در حال تغییر است‌؛ حضور بازیکنان جدید در اردوی تیم ملی کمی انگیزه‌ها را بالا برده است. یکی از کارهای خوب سرمربی جدید تیم ملی خط زدن سن بالاها بوده، آنها حتی اگر در این برهه از زمان به کار تیم ملی بیایند قادر نخواهند بود در جام جهانی‌ ۲۰۲۲ مهره مؤثری برای تیم ملی باشند. از این رو اسکوچیچ تصمیم گرفته کار فردا را امروز انجام دهد.

نظر شما