شناسهٔ خبر: 43878382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون هندبال | لینک خبر

علی بکماز و دلایل باخت زغال سنگ طبس

صاحب‌خبر -
سرمربی تیم زغال سنگ طبس از  دلایل باخت تیمش گفت.به گزارش روابط عمومی فدراسیون  سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس گفت: دست شاگردانم را می‌بوسم که مقابل تیم پرمهره مس کرمان مردانه جنگیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی بکماز پس از شکست ۳۳ بر ۳۱ تیم هندبال زغال سنگ طبس مقابل مس کرمان در چارچوب مرحله دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی نفس گیر و پایاپایی بود. از هر دو تیم هم انتظار می رفت که چنین بازی حساسی داشته باشند.

وی ادامه داد: این امتیاز در طول لیگ بازخواهدگشت، چون بازی های زیادی باقی مانده و این فرصت را داریم که شکست امروز را جبران کنیم. در حالی که چند بازیکن ما در جریان مسابقه مصدوم شدند، اما بازهم امروز خیلی خوب بازی کردیم. 

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس گفت: در لحظاتی از بازی مجبور شدیم که تاکتیک خود را هم تغییر دهیم و در مجموع با تیم پر مهره مس کرمان بازی بسیار نزدیکی را انجام دادیم. دست شاگردانم را می بوسم، چون مردانه در زمین مسابقه جنگیدند. چیزی را از دست ندادیم و این شکست شروع یک اتفاق بزرگتر است.

بکماز درمورد شانس قهرمانی تیمش، عنوان کرد: نمی خواهم ادعا کنم که روی سکو می رویم، اما قول می دهم امسال یکی از تیم های خوب لیگ برتر باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما