شناسهٔ خبر: 43872327 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فرصت طلایی کریستیانو رونالدو برای شکستن رکورد علی دایی

علیرضا نجاتی

کریستیانو رونالدو فقط هشت گل تا رکورد علی دایی، بهترین گلزن ملی تاریخ فاصله دارد

صاحب‌خبر -

کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله تیم ملی پرتغال تاکنون توانسته 101 گل ملی به ثمر برساند و فقط 8 گل با رکورد 109 گل علی دایی، رکورددار بیشترین گل ملی تاریخ فوتبال فاصله دارد.

به گزارش طرفداری، چهارشنبه شب، ساعت 23:15 به وقت تهران پرتغال در دیداری دوستانه در استادیوم دا لوز مقابل آندورا، تیم 145 رنکینگ فیفا قرار می گیرد. کریستیانو رونالدو که اخیرا در بازی یوونتوس و لاتزیو مصدوم شد، روز گذشته بدون مشکل در تمرینات تیم ملی پرتغال شرکت کرد و احتمالا برابر آندورا قادر به بازی خواهد بود. کریستیانو رونالدو در صورت بازی مقابل آندورا که یکی از ضعیف ترین تیم های قاره اروپا است، فرصت این را دارد تا گل های زیادی به ثمر برساند و حداکثر تا هفته آینده بتواند کار شکستن رکورد علی دایی را تمام کند. پرتغال و آندورا در سال 2016 هم به مصاف یکدیگر رفته بودند که کریستیانو رونالدو موفق شد در پیروزی 6-0 تیم ملی کشورش، چهار گل به ثمر برساند. دیگر پوکر رونالدو در عرصه ملی در سال 2019 و در پیروزی 5-1 مقابل لیتوانی رقم خورد. پرتغال در بازی های بعدی خود باید در لیگ ملت های اروپا به مصاف فرانسه و کرواسی برود. 

ترکیب احتمالی پرتغال مقابل آندورا (3-3-4): روی پاتریسیو | نلسون سمدو، دوارته، روبن سمدو، ماریو روی | موتینیو، روبن نوس، رناتو سانچز | ترینکائو، پائولینیو و کریستیانو رونالدو

نظر شما