شناسهٔ خبر: 43871304 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

چگونه از شوهر خود دلبری کنیم؟

تماس چشمی بدون کلام و خیره شدن به چشمان همسرتان می‌تواند در جذب کردن شوهرتان موثر باشد. زمانی که صحبت می‌کنید سعی کنید به چشمان او خیره شوید؛ چرا که برقرار کردن تماس چشمی در ایجاد صمیمیت بیشتر و بهبود روابط موثر است.

صاحب‌خبر -
دلبری کردن زن از مرد همیشه باعث محکم‌تر شدن رابطه شده است. خانم‌ها باید این روش‌ها را در زندگی بلد باشند و به کار گیرند. لازم است خانم‌ها برای دلبری از مردان و به دست آوردن قلبشان نکاتی را بدانند و در روابطشان برخی مسایل را رعایت کنند. قبل از هر چیر خوب است که از خواسته‌ها و تمایلات مردانه آگاه شده و بدانید که مردان و زنان خواسته‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند؛ بنابراین شاید آنچه که یک زن در رابطه می‌پسندد لزوما مورد پسند یک مرد نباشد. تمرکز روی رفتار‌هایی که مردان دوست دارند به شما کمک می‌کند تا در نظر آن مرد مهربان تر، زیباتر و خوب‌تر جلوه کنید و از نامزدتان یا مردی که عاشقش هستید، عشق بیشتری بگیرید. به نکات رفتاری و کار‌های ساده‌ای که در ادامه می‌آید به دقت توجه کنید.
 

۱- از غر زدن و ایرادگیری‌های دائمی بپرهیزید

 
یکی از عواملی که باعث فراری دادن اکثر مردان می‌شود، ایرادگیری‌ها و سرزنش‌های مداوم زنان است. در صورتی که می‌خواهید در مورد موضوعی مهم با همسرتان صحبت کنید سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و زمانی بحث خود را آغاز کنید که او از لحاظ روحی آماده باشد؛ یعنی زمانی که او خسته از سرکار برمی گردد یا هنگام تماشای برنامه‌های ورزشی یا اخبار زمان مناسبی نیست.
 

۲- آراستگی و اهمیت دادن به ظاهر

 
اهمیت دادن به ظاهر به این معنا نیست که همیشه آرایش داشته باشید یا هر ماه رنگ موی خود را عوض کنید. بلکه تمیز بودن و آراسته بودن باعث می‌شود که همسرتان از دیدن شما لذت ببرد و بخواهد زمان بیشتری در کنار شما باشد که این عامل در ترشح هورمون عشق یعنی اکسی توسین موثر است.
 

۳- برای دلبری کردن به همسرتان احترام بگذارید

 
مردان همیشه به دنبال موفقیت بوده اند تا از این طریق توجه و احترام دیگران را به دست آورند. پس برای شوهرتان خیلی دشوار خواهد بود که ببیند زنی که عاشقش است به او احترام نمی‌گذارد. پس یکی از راه‌های دلبری کردن و جذب همسرتان، احترام گذاشتن به اوست. از این طریق شوهرتان متوجه خواهد شد که شما برای او ارزش قائل هستید. این ارتباط به مرور به فرزندانتان نیز منتقل خواهد شد و شما خانواده موفقی خواهید داشت.
 

۴- برقرار کردن تماس چشمی


تماس چشمی بدون کلام و خیره شدن به چشمان همسرتان می‌تواند در جذب کردن شوهرتان موثر باشد. زمانی که صحبت می‌کنید سعی کنید به چشمان او خیره شوید؛ چرا که برقرار کردن تماس چشمی در ایجاد صمیمیت بیشتر و بهبود روابط موثر است. در این حالت بخشی از مغز که مخصوص لذت بردن و پاداش است فعال می‌شود.
 

۵- نحوه بیان نمودن مناسب احساسات

 
مردان معمولا گمان می‌کنند که نیازی به بیان احساسات و ابراز علاقه به همسرشان نیست و همین که با سخت کوشی برای خانواده خود تلاش می‌کنند کافی است. در واقع علاقه خود را به صورت عملی با خرید کردن برای منزل یا تعمیر وسایل و رفع احتیاجات مادی نشان می‌دهند. پس بیان احساسات در آن‌ها فرآیندی ست که ممکن است مدتی طول بکشد. هر چه مهارت‌های دلبری شما بیشتر باشد و بتوانید عشق خود را بیان کنید همچنین صمیمیت و تعهد خود را به او ثابت کنید، این مسیر برای همسرتان آسان‌تر می‌شود.
 

۶- برقراری روابط جنسی پرهیجان و آتشین برای دلبری کردن


بهترین راهی که به کمک آن می‌توانید شوهر خود را جذب کنید، تقویت روابط جنسی با شوهرتان است. تداوم یافتن روابط جنسی در طول زندگی زناشویی امری نیست که به سادگی محقق شود. مهم‌ترین مهارت دلبری کردن، در بعد جنسی و روابط زناشویی نمایان می‌شود. مشاوره جنسی به شما کمک می‌کند تا به تفاهم جنسی با همسرتان دست یابید؛ همچنین با تنوع دادن به استایل رفتار جنسی خود بتوانید کیفیت روابط جنسی خود را بالا ببرید، عاملی که در رضایت شوهرتان و علاقه‌مند شدن هر چه بیشتر او اهمیت دارد.
 

۷. پیام‌های عاشقانه برای همسرتان ارسال کنید


هنگامی که شما برای همسرتان پیامی ارسال می‌کنید احتمالا او با خود فکر می‌کند که شما برای خرید منزل و یا یادآوری نکته‌ای به او پیام داده اید به همین خاطر پیام عاشقانه شما می‌تواند تاثیرات خود را بگذارد. در پیام خود دلبری کنید و به مانند روز‌های نخست حرف‌های عاشقانه بزنید. می‌توانید با صحبت‌های بی پروای خود و شیطنت‌هایی که دارید او را تحریک کرده و به او نزدیک‌تر شوید. مطمئن باشید همسرتان از این گونه پیام‌ها استقبال خواهد کرد.
 

۸. برای دلبری کردن شوخ طبع باشید


زنانی که بتوانند شوخ طبع باشند و شاد و بازیگوش به نظر برسند بیشتر می‌توانند برای همسر خود دلبری کنند. شوخ طبعی می‌تواند حتی در مسائل جنسی نیز وجود داشته باشد، اما آنچه که مهم است میزان و حد شوخ طبعی است که نباید به گونه‌ای باشد که دلخوری پیش بیاید. توجه به همین نکات مهم در همسرداری به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید ارتباط خود را مستحکم‌تر و عاشقانه‌تر کنید.
 
 
 
منبع:ساعدنیوز

نظر شما