شناسهٔ خبر: 43852337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آموزش 82 رشته درسی در هنرستان‌های البرز

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های بالای هنرستان‌های البرز، گفت: این مراکز با 82 رشته در سطح بالایی قرار دارد که سعی داریم با تأمین تجهیزات مورد نیاز به تقویت مهارت هنرجویان کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز، بعد از ظهر امروز در آئین توزیع تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کاردانش استان البرز، با بیان اینکه اشتغال، تولید و مهارت آموزی امری مهم است، گفت: این مسائل در توسعه کشور نقش مهمی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه درحوزه مهارت آموزی اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: البرز در حوزه مهارت‌آموزی دارای ظرفیت‌های زیادی است که می‌توان از آن استفاده کرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: ظرفیت هنرستان‌های البرز با داشتن ۸۲ رشته در سطح بالایی قرار دارد که با تأمین تجهیزات مورد نیاز می‌توان موضوع مهم مهارت را در بین هنرجویان تقویت کرد.

وی یادآور شد: کیفیت بخشی درحوزه مهارت آموزی از مسائل مهمی است که در هنرستان‌های فنی حرفه ای و کاردانش باید به آن اهمیت ویژه ای داده شود.

قاسمی بیان کرد: به منظور توسعه کیفی مهارت آموزی در بین هنرجویان، تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش  و مرکزتربیت مربی البرز منعقد شده است.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش اقدامات خوبی در بخش توسعه و تجهیز هنرستان‌ها داشته است، افزود: تقویت، تجهیز و به روز رسانی نیروی انسانی از مسائل مهمی است که باید در بخش مهارت آموزی هنرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ظرفیت آموزش متوسطه و فنی حرفه ای البرز و همچنین مراکز تحقیقاتی درسطح بالایی است لذا شرایط لازم برای راه اندازی پژوهش سرای ملی دراین استان وجود دارد.

انتهای پیام/ج

نظر شما