شناسهٔ خبر: 43845035 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آموزش نرم‌افزار sas و کاربرد آن در طرح‌های کشاورزی

انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی کرمانشاه، کارگاه آموزش مقدماتی نرم‌افزار sas و کاربرد آن در تجزیه‌ی طرح‌های کشاورزی را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، معرفی نرم‌افزار sas، نحوه وارد کردن داده‌ها در اکسل، فراخوانی داده‌ها در نرم‌افزار sas ، تجزیه طرح آماری کاملا تصادفی و بلوک‌های کامل تصادفی، تجزیه فاکتوریل بر پایه طرح کاملا تصادفی و بلوک‌های کامل تصادفی، تجزیه اثر متقابل و تحلیل داده‌های تجزیه شده و رسم جدول در word از جمله سرفصل‌های این دوره است.

کارگاه آموزش مقدماتی نرم‌افزار sas با تدریس یاسین نوروزی ـ دانشجوی دکترای زراعت ـ پنجشنبه ۲۲ آبان از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و ۲۱ تا ۲۳ و همچنین جمعه ۲۳ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

نرم‌افزار sas یک نرم‌افزار آماری است که برای تجزیه وتحلیل‌های آماری به کار می‌رود و به لحاظ محاسباتی از نرم‌افزارهای آماری دیگر چون SPSS و S-PLUS قدرتمندتر است.  نام این نرم‌افزار مخفف کلمات Statistical Analysis System است.

شرکت در این کارگاه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های کشاورزی توصیه می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۳۷۱۵۹۰۷۶۳ تماس بگیرند.
انتهای پیام

نظر شما