شناسهٔ خبر: 43833072 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

مدیرکل سابق تعزیرات استان تهران:

متأسفانه برخی مسئولان ما توانمند نیستند و فقط منتظرند تا مقام معظم رهبری موضوعی را مطرح کنند و آنها بگویند در «اجرای منویات رهبری»!/ الان شاهد این هستیم که ستاد تنظیم بازار نه تنها کار نمیکند، بلکه تخریب هم میکند/ نام سازمان تعزیرات را باید عوض کرد و گذاشت سازمان تعطیلات!

مدیرکل سابق تعزیرات استان تهران نسبت به انفعال سازمان تعزیرات حکومتی در قبال کنترل گرانی‌ها واکنش نشان داد و این نهاد را سازمان تعطیلات نامید.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمد محمدی گفت: متأسفانه برخی مسئولان ما توانمند نیستند و فقط منتظرند تا مقام معظم رهبری موضوعی را مطرح کنند و آنها بگویند در "اجرای منویات رهبری". آنها کار نمی‌کنند و رهبر انقلاب گله می‌کنند، خوب بیایند در قبال مسئولیتی که دارند کار کنند تا رهبر از آنها تشکر کند.

وی افزود: سازمان تعزیرات مدعی است به‌دلیل نقص قوانین نمی‌تواند نقش تأثیرگذاری در کنترل بازار و گرانی‌ها داشته باشد؛ بله، شرایط عوض می‌شوند اما قوانین ثابت می‌مانند ولی با وجود قوانین ناقص کار کردن هنر است. ما هم با همین قوانین کار می‌کردیم و راه‌اندازی گشت‌ تعزیرات و ساماندهی میدان‌ها با همین قوانین انجام شد.

محمدی تأکید کرد: مسئولین تعزیرات باید تحول‌گرا باشند و با ابزار موجود کار کنند و در کنترل گرانی‌ها اثرگذار باشند.

مدیرعامل تشکل مردمی پیشگیری و مبارزه با فساد در ادامه سخنانش با بیان اینکه کم‌کاری مشکل تمام قوه‌هاست، اظهار کرد: این مشکل همه‌جایی است؛ وگرنه با همین قوانین موجود که ایراد هم دارد، می‌توان کارهای زیادی انجام داد.

وی ادامه داد: الآن شاهد این هستیم که ستاد تنظیم بازار نه‌تنها کار نمی‌کند، بلکه تخریب هم می‌کند. نام سازمان تعزیرات را باید عوض کرد و گذاشت سازمان تعطیلات! افرادی که در حوزه کنترل بازار مسئولیت دارند فقط به‌دنبال توجیه این هستند تا اینکه بخواهند راهکاری بر اساس قوانین موجود بیابند. جهان نيوز

نظر شما