شناسهٔ خبر: 43805056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکمیل بیش از 80 درصد از تخت‌های کرونایی بیمارستان بافت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت گفت: بیش از 80 تا 95 درصد از تخت‌های کرونایی بیمارستان شهرستان بافت تکمیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بافت،  سلطانی اظهار داشت: وضعیت کرونایی بافت تغییر چندانی نکرده و در حال حاضر بین ۸۰ تا ۹۵ درصد از تخت‌های کرونایی بیمارستان بافت تکمیل است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت  با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌ها تاثیر خوبی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شهرستان داشته گفت: بر اساس تجربه معمولا دو هفته بعد از اعمال محدودیت‌ها روند کاهشی مراجعات بیماران را خواهیم داشت و سه هفته بعد میزان مرگ و میر کاهش پیدا می‌کند.

سلطانی با بیان اینکه بار مراجعات روستایی به بیمارستان روند کاهشی داشته است، ادامه داد: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و دورهمی و مهمانی‌ها را تعطیل کنند ظرف دو هفته به وضعیت زرد برمی‌گردیم.

سلطانی عنوان داشت:  در حال حاضر۶۲ بیمار کرونایی بستری داریم و حال عمومی دو نفر از بیماران وخیم است.

شناسایی 5 تا 6 بیمار جدید کرونایی در روز

فرحبخش رئیس شبکه بهداشت و درمان رابر نیز گفت: روزانه ۵ تا 6 مورد مثبت جدید کرونا در شهرستان رابر شناسایی می‌شود.

وی گفت: شهروندان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در دستور کار قراردهند و به جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

 فرحبخش با اشاره به تعطیلی مدارس تصریح کرد: طی بازدیدهای میدانی کارشناسان اصولا مشاهده می‌شود در روستاها دانش‌آموزان عصرها در حیاط مدارس و زمین‌های خاکی روستا دور هم جمع شده و بازی می‌کنند که بسیار خطرناک است و کمک والدین را می‌طلبد.

انتهای پیام/3388/ب

نظر شما