شناسهٔ خبر: 43775204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۱۰۲۳/ شهید کرم رجبى: دست از یارى حسین زمان برنمی‌داریم

شهید کرم رجبى در وصیت‌نامه خود آورده است: ما دست از یارى حسین زمان برنمی‌داریم و حتی با این حمله‌ها عزم و اراده ما راسخ تر مى‌شود؛ قسم بخون شهدا و مظلومان کشته شده در راه اسلام دست از یارى قرآن برنخواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید کرم رجبى:

درود فراوان بر تو باد اى امام عزیز روح خدا خمینى بت شکن و سلام بر شما مردم قهرمان ایران.

مرگ با عزت اگر خونین است بهتر از زندگى ننگین است.

۱۴۰۰ پیش امامى بزرگوار به نام حسین(ع) در سرزمین کربلا شمشیر برکشید و علیه ظلم و استبداد جنگید تا حق و آزادى انسان‌های در بند را آزاد کند و آزاده زندگی کردن را به آنها بیاموزد.

 اگرچه در روز عاشورا حسین(ع) و یارانش کشته شدند ولى دشمن نمی‌دانست که خون در طول تاریخ خواهد جوشید و از هر قطره خون شهیدی، فرد آزاده دیگری رشد و نمو می‌کند تا روزی که بانگ لااله الا الله در تمام گیتی پیچیده شود.

عزیزان شهید زنده است و خون شهید او در حال جوشش و اما در این عصر ما مردی بزرگ به نام روح الله قیام کرد و یکى پس از دیگرى دشمنان را به زانو درآورد و مکر و حیله آنها را به خودشان برگرداند. حال این دشمنان دست به دامن یکى از نوکران خود به نام صدام شده‌اند و او را یارى کردند تا ناجوانمردانه به کشور ما حمله‌ور شود و از زمین و آسمان و دریا مردم مبارز ایران را زیر آتش گرفت و خیال کرد که با این عمل ننگین خود مى‌تواند مردم آزاده ایران زمین را تسلیم کند زهی خیال باطل! ما دست از یارى حسین زمان برنمی‌داریم و حتی با این حمله‌ها عزم و اراده ما راسخ‌تر مى‌شود. قسم به خون شهدا و مظلومان کشته شده در راه اسلام دست از یارى قرآن برنخواهیم داشت.

برادران و مادرم و خواهرانم به شما وصیت مى‌کنم اگر من در سنگر به معشوقم رسیدم و فیض شهادت نصیبم گشت مرا با لباس و بدون غسل دفن نمایید و اگر ممکن بود آیه شریفه (واعدوا لهم مستطعتم من قوه) را که همان پرچم سرخ حسین است بر مزارم نصب کنید زیرا افتخارم این بوده که پاسدار انقلاب اسلامى و سرباز اما عصر(عج) هستم.

شما مادرم صبر و استقامت داشته باش و برادرانم تقوا و جهاد در راه الله را داشته باشید و در شهادتم گریه نکنید زیرا عاشقان سرنوشتى جز این نخواهند داشت؛ خدا یار و یاور شما مسلمانان و پشتیبان کشور اسلامى ایران باشد.

انتهای پیام/89001/

نظر شما