شناسهٔ خبر: 43772775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ماندگاری تیم فوتبال بانوان در بوشهر /با قدرت به سوی سکوی قهرمانی لیگ برتر

آذر حسن‌زاده

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر معتقد است اسپانسر فعلی تیم فوتبال بانوان قابل اعتماد بوده و پیش از این در تیم‌داری بسیار عالی عمل کرده است، و برای حصول اطمینان نیز تضمین خیلی خوب مالی گرفته‌ شده و اگر اتفاقی بیفتد قطعاً تضمین به اجرا گذاشته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا محتشم درباره حواشی تیم فوتبال بانوان به ایسنا گفت: تقریباً مدت ۴ الی ۵ ماه است که درگیر تیم بانوان هستیم، همانطور که می‌دانید لیگ برتر بانوان سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و به هم خوردن شرایط کل لیگ و ناتمام ماندن آن اعلام شد در لیگ بعدی و سال جدید هیچ تیمی سقوط نکرده و همه تیم‌ها ماندگار می‌شوند.

وی ادامه داد: بعد از ماندگار شدن تیم ما منتظر بودیم که یک اسپانسر خوب بگیریم، چندین جلسه در تهران برگزار کردیم که اسپانسرها نپذیرفتند و شرایط خاصی داشتند. ما مجددا رایزنی‌ها را آغاز کردیم تا اینکه کار به جایی رسید و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که یا باید امتیاز تیم را واگذار می‌کردیم و یا اینکه با پیدا کردن اسپانسر ادامه دهیم.

رئیس هیات فوتبال بوشهر اظهار کرد: ما با واگذاری امتیاز تیم موافقت نکردیم، تا اینکه جنوب استان بوشهر و کنگان اعلام آمادگی کرد. با یکی از پتروشیمی‌ها نهایی کرده بودیم اما به دلیل اینکه اسپانسر ما در بوشهر تیم‌داری می‌کند پذیرفتیم با او وارد مذاکره شویم. الحمدلله شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تیم به مدت سه سال در بوشهر باشد و توسط این اسپانسر کاملاً مدیریت شود و به نوعی امتیاز تیم به او واگذار شده است، ولی حق خروج تیم از استان را ندارد. پس از سه سال می‌تواند تیم را به شهرستان‌های اطراف انتقال دهد.

محتشم خاطرنشان کرد: ضمن اینکه باید حتماً شرایط تیم‌داری اسپانسر مطابق با آنچه تفاهم کرده‌ایم پیش برود و قرار شده با رعایت الزامات شرایط خوبی فراهم شود. آقای چهارمحالی کسی است که اسپانسر ملوان گناوه بوده و تیم فوتبال ساحلی گناوه را نیز در لیگ برتر فوتبال ساحلی همراهی کرد و نتایج بسیار خوبی گرفت و تیم‌داری بسیار خوبی کرد.

وی یادآور شد: الان نیز اسپانسر با همان شرایط آغاز کرده و امروز دومین جلسه رایزنی برای بسته شدن هر چه بهتر تیم است. امیدواریم که این تیم حتما در رده‌های بالا و در میان تیم‌های صعودکننده از گروه باشد.

اسپانسر تیم فوتبال بانوان قابل اعتماد است 

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر درباره تضمین‌های هیئت فوتبال برای اینکه شرایطی مانند تیم سینا برای مالک جدید پیش نیاید و تیم بانوان به یکباره رها نشود، گفت: یکی از نکاتی که وجود داشت ترس از این بابت بود. هیئت فوتبال سابق، تیم بانوان را بدون گرفتن هیچ تضمینی و فقط در مدت ۲۱ روز به باشگاه سینا واگذار کرده بود و هزینه‌های تیم بر عهده هیئت فوتبال بود.

علیرضا محتشم اضافه کرد: در حال حاضر، با توجه به اینکه اسپانسر فعلی قابل اعتماد بوده و پیش از این به خوبی تیم ملوان را مدیریت کرده و در تیم‌داری بسیار عالی عمل کرده است، علاوه بر اعتمادی که داریم، برای حصول اطمینان تضمین خیلی خوب مالی از دوستان گرفته‌ایم که اگر اتفاقی بیفتد قطعاً تضمین اجرا گذاشته خواهد شد.

به گفته‌ وی، از نحوه شروع به کار اسپانسر و همراهان مشخص است که با اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت پای کار آمده‌اند و مطمئن هستیم که با حضور دوستان عزیزمان، آقای چهارمحالی و کادر جدید این مباحثی که در گذشته برای تیم بانوان اتفاق افتاد تکرار نخواهد شد. 

رئیس هیات فوتبال بوشهر تاکید کرد: در مورد بحث تقاضای باشگاه سینا، نامه‌ها موجود است و تیم شرایطش را نداشت و می‌توان گفت تنها به جهت گرفتن رای در انتخابات سابق و طی یک زدوبند برای چند روز تیم در اختیار آنان قرار گرفته بود تا بعد از آن بدون داشتن هیچ نوع نتیجه‌ای تیم را برگردانند.

محتشم افزود: اگر بیماری کووید۱۹ شیوع پیدا نمی‌کرد امسال تیم بانوان را نداشتیم و تیم سقوط کرده بود. اما خوشبختانه امسال تیم بانوان در لیگ برتر حضور یافته و مطمئن هستم که با مدیریت آقای چهارمحالی - که پیش از این در فوتبال ساحلی و تیم ملوان شاهد بوده‌ایم- قطعاً اینجا نیز می‌تواند موفق باشد. 

امیدواریم تیم بوشهر جز ۴ تیم مدعی قهرمانی باشد

نائب رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم بانوان و شرایط آن عنوان کرد: خوشبختانه با رایزنی‌هایی که آقای محتشم، ریاست هیئت فوتبال استان بوشهر انجام دادند توانستیم یک اسپانسر برای حضور بانوان در لیگ پیدا کنیم.

زهره خلیفه افزود: اینکه توانستیم با حمایت اسپانسر تیم فوتبال لیگ برتر بانوان را در بوشهر نگه داریم یک خبر بسیار خوب برای بانوان ما است.

وی در پاسخ به اینکه در این فصل از رقابت ها تیم بانوان چه نتیجه‌ای می‌تواند بگیرد، اظهار کرد: امیدواریم که تیم خیلی خوب ظاهر شود و در لیگ برتر کشوری حرفی برای گفتن داشته باشیم. ان‌شالله با حضور اسپانسر جدید تیم خوب بسته شود و آینده خیلی خوبی داشته باشد، امید که تیم بوشهر جز ۴ تیم مدعی قهرمانی باشد.

وظیفه خود می‌دانستیم وارد میدان شویم

علی‌رضا چهارمحالی، مالک جدید تیم فوتبال بانوان بوشهر امروز درباره امضای تفاهم‌نامه عهده‌دار شدن مدیریت تیم گفت: از سال گذشته با تیم ملوان گناوه وارد این عرصه شدیم؛ به این صورت که از آبادان امتیاز خریده و به لیگ برتر فوتبال ساحلی ورود کردیم چون نیاز داشتیم و شهرستان گناوه فاقد تیم لیگ برتری بود.

وی ادامه داد: این امتیاز خوبی بود و بچه‌ها هم به مسیر درستی هدایت شدند. ما نیز وظیفه خود می‌دانستیم وارد میدان شویم لذا این کار را کرده و نتایج بسیار خوبی هم در مسابقات گرفتیم.

افراد دیگر هم صدای ما را بشنوند

مدیر جدید تیم فوتبال بانوان بوشهر عنوان کرد: همانطور که آقای محتشم گفتند به دلیل یک سری اشتباهات فردی نتوانستیم به فینال راه پیدا کنیم اما برای سال‌های آینده برنامه‌های بهتری داریم.

چهارمحالی خاطرنشان کرد: در بحث فوتبال چمنی بانوان بوشهر، مهندس محتشم با من تماس گرفتند و رایزنی‌هایی صورت گرفت که من هم وظیفه‌ی خود دانستم پای کار بیایم. البته من به تنهایی کافی نیستم و انتظار دارم حالا که کاری کردم تا تیم از استانم خارج نشود، افراد دیگر هم صدای ما را بشنوند و پای کار بیایند.

وی افزود: از دوستان هیئت فوتبال بوشهر، جناب مهندس محتشم و کادر همراه تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. فوتبال بانوان بسیار حساس است، مانند فوتبال آقایان نیست و حواشی بیشتری دارد لذا باید خیلی محتاطانه عمل کرد.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر در مرحله تست‌گیری هستیم و ان‌شالله کمتر از یک هفته دیگر تست‌گیری را به پایان خواهیم رساند و انتظار داریم که امسال در فوتبال چمنی بانوان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

تیم فوتبال بانوان بر سکوی قهرمانی

مالک جدید تیم فوتبال بانوان بوشهر درباره هدف‌گذاری خود در فوتبال بانوان گفت: هدف‌گذاری من یک دوره پنج ساله است و قصد دارم تیم را از پایه برنامه‌ریزی کنم تا بتوانیم در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حرف برای گفتن داشته باشیم، و بازیکنان را آماده کنیم.

علی‌رضا چهارمحالی ادامه داد: همانطور که می‌دانید بانوان استان بوشهر پتانسیل این را دارند و بازیکنان بسیار شایسته‌ای بین آنها وجود دارد و قصد داریم با جذب چند بازیکن با تجربه کنار تیم بانوان بوشهر امسال راهی مسابقات بویم و به تدریج بازیکنان را بومی کنیم و برنامه داریم تا پنج سال در این عرصه باشیم.

از او درباره میزان جدیت و اطمینانش در این مسیر پرسیدیم، اینکه آیا بین راه و با یک یا چند شکست تیم را رها نمی‌کند، تیم فوتبال بانوان بوشهر اینگونه پاسخ گفت: ما مسئولیتی را که بخواهیم زیر آن شانه خالی کنیم نمی‌پذیریم، اما من اوایل صحبت‌هایم هم گفتم؛ که نیاز داریم نگاه مسئولان نسبت به ورزش بهتر شود. ما تیم‌های خوبی در لیگ برتر مردان داشتیم که سقوط کردند و حالا یک تیم لیگ برتر بانوان داریم که باید محکم پشت آن بایستیم. من تا آخر پشت این تیم هستم و تا پنج سال آینده برنامه دارم که این تیم را بر روی سکوی قهرمانی ببینم.

انتهای پیام

نظر شما