شناسهٔ خبر: 43769561 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیر دفتر بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای تهران خبر داد

کاهش ۱۰۰ میلیون مترمکعبی ذخیره سدهای تهران

شهریاری، مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران، از کاهش ۱۰۰ میلیون مترمکعبی ذخیره سدهای پنج گانه تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، محمد شهریاری مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران، با بیان اینکه هم اکنون ذخیره سدهای تهران ۶۹۴ میلیون مترمکعب است افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۷۹۳ میلیون مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به کاهش ۲۸ درصدی ورودی سدهای تهران گفت: وردی سدهای تهران از ابتدای سال آبی جدید (ابتدای مهر ۹۹) تاکنون ۸۲.۵ میلیون مترمکعب بوده است که این رقم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱۵ میلیون مترمکعب بوده است.

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، در ماه‌های آبان، آذر و دی استان تهران با کاهش بارش‌ها مواجه است که با توجه به دوسال گذشته که با ترسالی مواجه بودیم امسال تهران با خشکسالی ضعیفی روبه رو است.

شهریاری افزود: با توجه شرایط کرونایی کشور و افزایش مصرف آب، مردم باید در میزان مصرف دقت بیشتری داشته باشند تا تامین مطمئن آب برای تهران با اختلالی مواجه نشود.

نظر شما