شناسهٔ خبر: 43758666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

5 هزار بسیجی بر بازار نظارت خواهند کرد/ آب عمان به مرکز کشور می‌رسد/ امضاهای طلایی را حذف می‌کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه 5 هزار بسیجی بر بازار نظارت خواهند کرد، گفت: با امضاهای طلایی برخورد می‌کنیم، منافع خیلی‌ها به خطر خواهد افتاد، عده‌ای سال‌ها عادت کردند که با رانت کار کنند اما آنها را حذف خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در دیدار با امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امروز بزرگترین پروژه آبی خاکی انتقال آب خلیج فارس به کرمان انجام شد، اظهار داشت: تمام صنایع استان باید از این آب خلیج فارس بهره‌مند شوند و این ظرفیت وجود دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کرمان در آینده خط ترانزیت آبی به مرکز کشور خواهد بود، عنوان کرد: مشکل تامین آب در شرق کشور به‌زودی برطرف می‌شود مشابه همین کار در خراسان آغاز شده تا آب از دریای عمان به مرکز کشور برسد.

رزم‌حسینی از پیگیری عملیاتی کردن پروژه پتروشیمی کرمان خبر داد و افزود: تمام معادنی که فعالیت نداشته‌اند سه ماه فرصت دارند معادن را فعال کنند در غیر اینصورت قرارداد آنها یک‌طرفه از سوی دولت لغو می‌شود.

وی با بیان اینکه با امضاهای طلایی برخورد می‌کنیم، گفت: منافع خیلی‌ها به خطر خواهد افتاد، عده‌ای سال‌ها عادت کردند که با رانت کار کنند اما آنها را حذف خواهیم کرد و تمام تلاش خود را خواهیم گذاشت تا مشکلات معیشتی مردم که اولویت است برطرف شود.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه به اندازه کافی کالاهای استراتژیک کشور را در انبارها داریم و جای نگرانی نیست، بیان داشت: استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج را دستور کار داریم و تفاهمنامه‌هایی در دست امضا است تا 5 هزار نفر نیروی بسیجی برای نظارت بازار به کمک بیایند.

وزیر صمت خاطرنشان کرد: تحریم و کرونا هزینه زیادی بر کشور تحمیل کرده اما به یاری خدا و مقاومت همه مردم و به برکت خون شهدا این مشکلات و سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز افتتاح خط انتقال آب در ایام 13 آبان را نشانه استکبارستیزی ملت ایران دانست و افزود: نشان دادیم که تحریم‌ها بر اراده مردم ایران اثر نخواهد گذاشت و مردم پای آرمان‌های خود ایستادند.

وی با بیان اینکه شرایط کشور شرایط سختی است اما کارهای بزرگ از مردان بزرگ بر می‌آید، اظهار کرد: وزارت صمت یک وزارتخانه حساس بوده و در توسعه همه جانبه کشور نقش جدی دارد، صحت در کارها بسیار اهمیت دارد تا کارهای بزرگ انجام شود.

امام جمعه کرمان جنس رزم‌حسینی را جنس جبهه و جنگ و از نوع سردار سلیمانی برشمرد و گفت: سردار سلیمانی چهل روز را در جنگ سی و سه روزه لبنان گذراند و همیشه در میدان نبرد بود، نیاز است در مدت کوتاه باقیمانده از دولت سرعت و مغتنم شمردن فرصت را جدی بگیرید.

به گزارش فارس، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت پیش از دیدار با امام جمعه کرمان به همراه جمعی از مسئولان استان با حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/80017/ق/ر

نظر شما