شناسهٔ خبر: 43751222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش ساعات فعالیت ۱۶ واحد خبازی در اردبیل/کمبودی در تامین آرد وجود ندارد

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: ۱۶ واحد خبازی در اردبیل که با نصب بنر در محل نانوایی مشخص گردیده تا ساعت ده و نیم شب به کار پخت نان، ادامه می‌دهند و کمبودی در تامین و توزیع آرد وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۶ واحد خبازی در اردبیل که با نصب بنر در محل نانوایی مشخص گردیده تا ساعت ده و نیم شب به کار پخت نان، ادامه می‌دهند و تمام کارخانه‌های تولید آرد با رعایت استانداردها و موازین اعلام شده فعالیت می‌کنند و هیچ گونه تعطیلی در این واحدها رخ نداده است.

وی افزود: در پی گلایه‌های مردم در روزهای اخیر به دلیل کمبود پخت نان در شهر اردبیل، نانوایی‌های متعددی مورد بازرسی قرار گرفتند و تعدادی از نانوایان متخلف که اقدام به عرضه خارج از شبکه آرد و احتکار در این موضوع کرده بودند، شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: تمام نانوایی‌های سهمیه و آزادپز موظفند به هر میزان که نیاز دارند آرد خود را تهیه کنند و هیچ مشکلی در تامین آرد مورد نیاز آنها وجود ندارد.

صادقی کیفیت آرد تولیدی در این استان به تناسب گندم ذخیره‌سازی شده را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: آرد تولیدی با کیفیت و رعایت تمام اصول استاندارد تهیه و در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: تمام اصول بهداشتی و همچنین سبوس‌گیری آرد در کارخانه‌ها  انجام می‌شود و با همراهی اداره کل غله سعی بر تامین گندم مورد نیاز کارخانه‌های آرد را داریم تا منطبق بر سهمیه آنها، از سیلوها بارگیری گندم انجام و سپس پلمب این مجموعه‌ها به انجام برسد.

کمبودی در توزیع و تامین آرد وجود ندارد

صادقی تصریح کرد: ما به مردم اطمینان می‌دهیم کمبودی در توزیع و تامین آرد وجود ندارد و به میزان کافی آرد در بین واحدهای نانوایی توزیع و کمبودی در عرضه نان هم وجود نخواهد داشت.

وی گفت: جهت رفاه حال شهروندان و افزایش رضایتمندی آن ها ساعات پخت نان در تعدادی از خبازیهای مرکز استان اردبیل افزایش یافته است و با افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های ماشینی و نیمه ماشینی، این واحدها موظفند روزانه چندین ساعت به ساعات پخت نان خود اضافه کنند.

-انتهای پیام/3463/617/

نظر شما