شناسهٔ خبر: 43749204 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکیت | لینک خبر

طرح هویت سازی فدراسیون اسکیت رونمایی شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، این مراسم با حضور دکتر مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون و جمعی از اعضای فدراسیون اسکیت در دفتر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار شد.
پس از ارائه گزارشی از سوی محمدرضایی، دکتر علی نژاد در این جلسه از تلاش های فدراسیون اسکیت تشکر کرد و اظهار داشت: اسکیت نیاز به کار تکنیکال دارد تا جایگاه بهتری در آسیا و جهان پیدا کند.
وی پس از ارائه گزارش عملکرد هیات های استانی از سوی رییس فدراسیون افزود: باید از ظرفیت همه استان ها به خصوص استان های کم برخوردار استفاده شود تا بتوانیم شاهد رشد در رشته های اسکیت باشیم چرا که استان های کم برخوردار در برخی از رشته ها نشان دادند از توانایی بالایی برخوردارند.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای در خصوص طرح هویت سازی فدراسیون اسکیت اظهار داشت: شاید تا پیش از این به این موضوع کمتر توجه شده، ولی باید همانند همه دنیا از برند سازی فدراسیون کسب درآمد کرد.
وی اضافه کرد: اتفاق بسیار خوبی است که استاندارد های لازم را در شکل محتوایی به کار بگیریم. اساساً هیچ موفقیتی اتفاقی به دست نمی آید و نیاز به برنامه دارد.
دکتر علی نژاد در ادامه افزود: خوشبختانه فدراسیون اسکیت از یک تیم جوان و خوش فکر بهره میبرد و این باعث می شود خیلی زود به موفقیت برسند.
وی اظهارداشت: شک ندارم در چند سال آینده شاهد پیشرفت و رشد قابل ملاحظه اسکیت و اسکیت هاکی روی یخ خواهیم بود و وزارت ورزش نیز در این میان حمایت لازم را خواهد داشت.
معاون ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش در پایان به برنامه ریزی جهت حضور موفق اسکیت در بازی های آسیایی ٢٠٢٢ و کسب سهمیه و حضور در المپیک ٢٠٢۴ اشاره کرد و اظهار داشت: باید برنامه ویژه ای برای اسکیت بورد داشته باشیم چرا که یک رشته المپیکی است.

نظر شما