شناسهٔ خبر: 43731451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قاتل جوان اردبیلی با رضایت اولیای دم به زندگی برگشت

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: جوانی که با ارتکاب به قتل عمدی به قصاص محکوم شده بود، با گذشت اولیای دم به زندگی برگشت.

صاحب‌خبر -

قاتل جوان اردبیلی با رضایت اولیای دم به زندگی برگشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: همزمان با ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، به همت و دخالت تلاشگران عرصه صلح و سازش در کارگروه جهادی بخشایش و مقامات قضایی دادگستری و زندان اردبیل جوانی که با ارتکاب به قتل عمدی به قصاص محکوم شده بود، با گذشت اولیای دم به زندگی برگشت.

او اظهار امیدواری کرد با فعالیت و تلاش‌های جهادی این کار گروه و پشتیبانی و همراهی ریش سفیدان و بزرگان استان شاهد افزایش گذشت و رضایت در پرونده‌های قتل که به صورت آنی و هیجانی که توسط جوانان و افراد فاقد سابقه کیفری رخ داده است باشیم.

شایان ذکر است که به ابتکار دادگستری کل استان و با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین کار گروه جهادی بخشایش امسال در استان اردبیل تشکیل شده و ضمن تلاش برای ترویج و تبیین فرهنگ صلح و سازش نسبت به حل و فصل موضوعات مهم با رویکرد مصالحه اقدام می‌نمایند.

شایان ذکر است که قاتل از سال ۱۳۹۶ و از سن ۲۴ سالگی در زندان محبوس بود.

انتهای پیام/ح

نظر شما