شناسهٔ خبر: 43723505 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون ورزش‌ سه‌گانه | لینک خبر

: : مسابقات دواتلون تبريز برگزار شد

:: قهرمان اولين دوره مسابقات دواتلون نخبگان كشور در بخش بانوان مشخص شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي اتلون؛ صبح امروز مسابقات دواتلون تبريز در بخش بانوان با حضور ورزشكاراني از سراسر كشور برگزار و قهرمان رقابت هاي دواتلون قهرماني كشور نخبگان و كاپ آزاد معرفي شدند.

بر اساس اين گزارش، اين دوره از رقابت ها پس از وقفه طولاني و عدم برگزاري مسابقات در پي شيوع ويروس كرونا با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي و تحت تدابير ويژه در مسافت اسپرينت (۵ كيلومتر دو، ۲۰ كيلومتر دوچرخه و 5/2 كيلومتر دو) در ورزشگاه يادگام امام تبريز برگزار شد.

در بخش نخبگان اين رقابت ها كه با شركت ۱۵ نفر از برترين ورزشكاران دواتلون كشور برگزار شد، فاطمه ميريان قهرمان سال گذشته مسابقات قهرماني كشور از اصفهان موفق شد با كسب زمان ۱:۲۴:۱۸ بر سكوي قهرماني بايستد. پس از وي زينب نوروزي از زنجان با زمان ۱:۲۴:۳۹ به مقام دوم دست يافت و نرگس نيك روش از چهارمحال و بختياري با زمان ۱:۳۰:۱۰ در جايگاه سوم قرار گرفت.

و اما در بخش كاپ آزاد اين رقابت ها كه در دو رده بالاي ۱6 سال و زير ۱6 سال برگزار شد، اين شكوه طياره خواجويي بود كه با زمان ۱:۲۶:۴۲ به مقام قهرماني رده بالاي 16 سال دست يافت. فاطمه باقري و الهه محسني نيز به ترتيب با زمان ۱:۳۸:۱۵ و ۱:۵۱:۵۸ در رده هاي دوم و سوم ايستادند.

در رده سني زير 16 نيز سوين تابع خيام با زمان 33:19 در مكان نخست ايستاد و نگار عسگري با زمان 37:18 و پريا ايراني با زمان 39:23 به ترتيب دوم و سوم شدند.

نظر شما