شناسهٔ خبر: 43711519 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

دین محمدی: شأن و شخصیت من در استقلال حفظ نشد

فارس

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر به من می گفتند برای استقلال رایگان کار کن من این موضوع را قبول می کردم ولی وقتی می‌بینم بین اعضای کادر فنی فرق گذاشته اند نمی توانم بپذیرم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سیروس دین محمدی در خصوص دلایل جدایی اش از استقلال اظهار داشت: اصلا بحث قرارداد زیاد مطرح نبود، آنقدر این مسائل برای من مهم نیست، آنقدر با بی پولی، نبود رختکن و ... بازی کردیم که مسائل مالی چندان مهم نبود.

وی افزود: من مدیون هواداران استقلال هستم ولی شان و شخصیت ما حفظ نشد. ای کاش شان من حفظ می شد. من ۵ روز است به تمرین نمی روم. ای کاش یک زنگ به من می زدند وی می گفتند شما چرا ناراحت هستی؟

مربی اسبق استقلال تاکید کرد: نمی خواهم مسائل را زیاد باز کنم ولی دوست دارم شان ما پیشکسوتان استقلال حفظ شود.سیروس دین محمدی خیلی سال ها برای این باشگاه زحمت کشیده ولی یک بخش از اتفاقات مسائل مالی بوده اما همه چیز نبوده است. اگر به من می گفتند برای استقلال رایگان کار کن من این موضوع را قبول می کردم ولی وقتی می بینم بین اعضای کادر فنی فرق گذاشته اند نمی توانم بپذیرم.

وی که با رادیو ایران صحبت می کرد با اشاره به اینکه یک بار هم در تیم ملی در زمان جلال طالبی این اتفاق برای او تکرار شده است عنوان کرد: ای کاش قبل از این اتفاقات ما صحبت از قرارداد را می کردیم ولی فکر می کردیم باشگاه استقلال می دانست سیروس دین محمدی چه کسی است و شان او را حفظ می کرد.

دین محمدی در خصوص اینکه کادر فنی استقلال ابتدا شلوغ بود ولی حالا خلوت شده است عنوان کرد: حالا فکر می کنم شرایط بهتر شد! ای کاش قبل از رفتن به حل تمرین یک صحبتی با ما می کردند و می گفتند رقم ما این است. الان همه می گویند سیروس دین محمدی پولکی است. یادتان باشد دین محمدی در بی پولی این باشگاه بازی کرده و در حالی که تمام تیم های ایرانی او را می خواستند به خاطر هواداران از این تیم جدا نشد.

مربی اسبق استقلال در خصوص اینکه قرار بود در این تیم چه کمکی انجام دهد گفت: همیشه ۳ فکر بهتر از ۴ فکر است. ما در نساجی هم با همین کادر فنی موفق شدیم.اگر باشگاه با ما تماس می گرفت و می گفت با همین دستمزد سال قبل کار کن من با کمال میل می پذیرفتم و حتی مانع هم در زمین چمن برای این تیم می چیدم.

وی تصریح کرد: آرزوی من موفقیت استقلال است چون ما در خیابان با همه حرف می زنند.من در فینال آسیا گل زدم و هر وقت تیم قهرمان نشده همه به ما انتقاد می کنند. خدا کند امسال استقلال قهرمان شود و مردم خوشحال شوند. با من یا بدون من فرقی ندارد.

نظر شما