شناسهٔ خبر: 43702405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خبر داد

راه اندازی کاروان های شادی با شعار« من محمد(ص) را دوست دارم» در ۶۰ نقطه استان البرز

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت ترویج سیره اجتماعی و رفتاری حضرت محمد(ص) گفت: کاروان های شادی با شعار« من محمد(ص) را دوست دارم» در ۶۰ نقطه استان البرز راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام علی دشتکی» با حضور در نشست شورای معاونین که دوشنبه (12 آبان) در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز برگزار شد گفت: هفته وحدت و میلاد حضرت محمد(ص) و رئیس مکتب شیعه حضرت امام صادق(ع) را به تمامی دوستداران اهل بیت(ع) تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: بقاع متبرکه استان البرز به منظور گرامیداشت هفته وحدت ویژه برنامه های مناسبتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات ایمنی برپا می کند.

 

وی ادامه داد: همچنان که مسلمانان در زمان حزن و اندوه اهل بیت(ع) اندوهگین هستند باید در زمان شادی آنان نیز شرایط سرور و شادمانی را برای خود و خانواده با هدف تقویت باورهای ایمانی و دینی فراهم کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد و موقوفات مرتبط، هیئت امناء و خادمان اهتمام ویژه ای به مناسبت این هفته در نظر داشته باشند، بیان کرد: عطرآگین نمودن بقاع متبرکه، چراغانی گلدسته ها صحن و سرای بقاع متبرکه و خیابان های متهی به بقاع متبرکه و ضبط ویژه برنامه های این مناسبت بدون حضور مستمع و پخش آن از صدا و سیمای استانی از محورهای برنامه ریزی شده به این مناسبت است.

 

حجت الاسلام دشتکی ترویج سیره اجتماعی و رفتاری حضرت رسول خدا(ص) را از اهداف ویژه برنامه های هفته وحدت خواند و متذکر شد: راه اندازی کاروان های شادی در شب و روز ولادت به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) در هشت بقعه متبرکه استان انجام می شود.

 

توزیع ۵ هزار پرس غذا میان نیازمندان با محوریت بقاع متبرکه

 

وی عنوان کرد: اجرای برنامه های کوتاه در قالب هشت گروه شادی در 60 نقطه استان طی برهه زمانی معین کوتاه بدون جمع شدن جمعیت از دیگر برنامه های این روز فرخنده است.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز خاطرنشان کرد: عنوان و شعار این کاروان های شادی به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) « من محمد(ص) را دوست دارم» است.

 

پخش مولودی ها و کلیپ های تصویری از بقاع متبرکه، همچنین نورافشانی در 20 بقعه متبرکه در سطح استان با همکاری دستگاه های مرتبط به ویژه سپاه استان به مناسبت شب میلاد حضرت محمد(ص) و مسابقات پیامکی و استوری هایی که به نام پیامبر اعظم (ص) درج می شود.

 

حجت الاسلام دشتکی عنوان کرد: توزیع ۵ هزار پرس غذا میان نیازمندان به ویژه اقشار آسیب دیده کرونا با محوریت بقاع متبرکه از جمله برنامه های این هفته مبارک است.

 

 

پایان پیام/481

نظر شما