شناسهٔ خبر: 43697430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش ویدئویی| اعلام انزجار دانشجویان خارجی ساکن در ایران از اقدام توهین‌آمیز مکرون/ "وحدت" رمز پیروزی امت اسلامی

گروه استان‌ها ــ در اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری دانشحویان خارجی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی و رئیس‌جمهور این کشور به شخصیت والای رسول‌الله(ص) محکوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نخستین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان خارجی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در راستای آرمان مشترک امت واحده اسلامی، تمدن‌سازی اسلامی، وحدت و تقریب مذاهب اسلامی در قزوین برگزار شد.

اختتامیه این جشنواره عصر یکشنبه 11 آبان‌ماه انجام شد و از دانشجویان منتخب در بخش‌های مقاله‌نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، طراحی، دلنوشته، خوشنویسی و شعر توسط نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تقدیر به‌عمل آمد همچنین در این مراسم اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی و رئیس جمهور این کشور به شخصیت والای رسول‌ گرامی اسلام(ص) به‌شدت محکوم شد.

متن بیانیه قرائت‌شده مجمع دانشحویان ملل اسلامی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به‌شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ (حجرات،29)

خجسته سالروز میلاد بامیمنت آخرین پیام‌آور الهی، سفیر حق و عدالت؛ منشأ خیر و برکت، امام امت، هادی هدایت‌خواهان، حامی مستضعفان، سیدالمرسلین، رحمة للعالمین حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله پاکش، قرآن ناطق، امام جعفر الصادق(ع) و هفته وحدت امت اسلام را به پیشگاه قطب عالم امکان و رهپویان مکتب توحید و آزادی تبریک عرض می‌داریم.

میلاد النبی(ص) روز پایه‌گذاری اهداف مکتب توحید و اساس خلقت انسان در این کره خاکی است زیرا او نسخۀ اَتَم اسمای الهی، خلاصۀ کائنات و نگین خاتم خزانه حق است و با پاگذاردن در عالم هستی، کامل‌ترین مکتب انسان‌سازی را بنا نهاده و برترین تئوری وحدت و رستگاری را عرضه داشت که تا قیام قیامت بر تارک هستی می‌درخشد.

او مکتب کرامت انسانی، شرافت آزادی، تعهد وجدانی و ارتقای انسان تا لایتناهی را بنیان گذاشت تا این موجود ضعیف را از مغاک ذلت به افلاک عزت کشاند و مستحق دریافت تاج «و لقد کرّمنا بنی‌آدم» گرداند. او با شعار «واعتصموا بحبل اللّه» آمد تا اسوۀ حسنه و مظهر خلق عظیم باشد و با ترسیم فرمان «اقرأ» انسانی ازخودبیگانه را مزین به لباس دانش و معرفت نمود و به ساحل خوشبختی هدایت کرد.

آری او کسی است که با شعار همدلی، همصدایی، انسان‌بودن و انسانی زیستن را در نگین هستی حک نمود تا مهر جبین آزادمردان و آزادی‌خواهان عالم باشد. اما دریغا! و افسوس بر حال فرزندان ازخودبیگانه آدم که با حرکت در مسیر حیوانیت و تن‌پروری خود، عامل متعفن‌ترین و متحجرترین اعمال وقیحانه گشته و با شعار حریت و آزادی بیان بر شعور انسانی خود و حامیان خود می‌خندند و مدال انسان متمدن به خویش داده و بر اعمال عصر حجری خود می‌بالند.

آری، آنها انسان‌های متمدن قرن 21 هستند و تلاش می‌کنند که تمدن انسانی خود را بر محور برهنگی انسان شکل دهند و شاید نمی‌دانند که در این نقش، حیوانات سال‌ها است متمدن‌تر از آنها هستند. آری، آنها به‌زعم خود معمار آزادی بیان هستند. همان آزادی بیانی که جز هتاکی و افسارگسیختگی زبان چیز دیگری نیست که از آن برای بیان عقده‌های حیوانی و نفرت‌های درونی خود بهره می‌برند و با انتصاب اعمال وحشیانه و ددمنشانه باج‌گیران و اجیران کوردل خود به فرزندان صدیق اسلام، می‌خواهند افکار عامه را مخدوش نموده و به‌زعم خود چهره اسلام و مسلمین را سیاه جلوه دهند.

اینک دانشجویان ملل اسلامی و رهپویان مکتب توحید، در آستانه هفته وحدت و بیداری با ارادۀ آهنین و فریاد شعار لبیک یا رسول الله انزجار خود را از اعمال وقیحانه رئیس جمهوری فرانسه نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) اعلام می‌دارند و اعمال غیرانسانی وی را با شدیدترین الفاظ تقبیح می‌نمایند.

مجمع دانشجویان ملل اسلامی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) ــ قزوین

(آبان ــ 99 مصادف با 15 ربیع‌الاول)

استانداری قزوین , حضرت محمد (ص) , پیامبر(ص) ,

انتهای پیام/ح+

نظر شما