شناسهٔ خبر: 43692268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امیدواری «راگا» به موفقیت با کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال

فودکا تهران پس از صعود به لیگ برتر با تغییر نام به راگا و با محمد کشاورز ستاره اسبق تیم ملی تمرینات خود را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، لیگ برتر فوتسال قرار بود از اول آبان برگزار شود و تیم‌های لیگ برتری برای حضوری قدرتمند در لیگ کار خود را آغاز کردند؛ اما شرایط ویروس کرونا در کشور به گونه‌ای رقم خورد که برگزاری لیگ در هاله‌‌‌‌‌‌ای از ابهام قرار گرفته و تا به امروز زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال مشخص نشده است.

 یکی از تیم‌هایی که خود را آماده حضور در لیگ برتر کرده تیم فوتسال راگای تهران است. این تیم، سال گذشته از لیگ دسته اول شروع کرد و با صعود به فینال و کسب عنوان قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد.

مدیران این باشگاه در اولین اقدام از تغییر نام فودکا به راگا خبر دادند و در ادامه با محمد کشاورز کاپیتان سابق تیم ملی برای هدایت تیم‌‌‌شان به توافق رسیدند.

در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی همچون حمیدرضا ره انجام، میلاد قنبرزاده، میثم نوری، مجید حاجی بنده،  مرتضی فراهانی، مجتبی نصیری نیا و علی ابراهیمی به این تیم پیوستند و قرارداد موسی حسندوست، حسن احمدی، محمدرضا محبی، محمد اسدشیر،  مهدی اسدشیر، مرتضی فرزانیان و علی علیمرادی بازیکنان فصل قبل خود را تمدید کردند.

شاگردان کشاورز در پیش فصل لیگ برتر در دیداری دوستانه به مصاف مقاومت البرز رفتند که این دیدار نیمه تمام ماند و در ادامه کراپ الوند را ۲ بر یک شکست دادند و مقابل سبحان گرمسار و زندی بتن کلاردشت با نتایج ۵ بر یک و ۶ بر یک به برتری دست یافتند.

راگا با تیم های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، ملی حفاری اهواز، ایمان شیراز، هایپرشهر اصفهان در گروه دوم مسابقات قرار دارد که در بازی نخست میهمان هایپرشهر می‌باشد.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که این تیم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر با کشاورز و شاگردانش چه عملکردی خواهند داشت، آیا آنها می‌توانند در اولین تجربه لیگ برتری خود به مرحله دوم صعود کنند، هدفی که امیدزیادی به آن بسته‌اند. 

انتهای پیام/

نظر شما