شناسهٔ خبر: 43684642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۲ نفر از زندانی‌های جرائم غیر عمد استان اردبیل آزاد شدند

گروه استانها-رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ۲۲ نفر از زندانی‌های محکوم مالی و جرائم غیر عمد استان آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از راوابط عمومی دادگستری استان ناصر عتباتی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سومین مرحله آزادسازی زندانیان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام، 22 نفر از زندانیان دارای محکومیت‌های غیرعمد و مالی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا آزاد شدند.

وی افزود: در طی هفت ماهه نخست امسال به غیر از 22 نفر محکوم مالی و جرائم غیر عمد 115 نفر را ستاد دیه استان به کمک خیرین استان آزاد کردند که در این مدت نزدیک به 60 نفر هم از طریق مراجعه مردم استان به زندان‌ها و واحد‌های نگهداری از محکومان واجد شرایط آزاد شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: کمک‌های خوبی از ناحیه مردم استان اردبیل و همچنین نهاد‌هایی از جمله اوقاف و امور خیریه استان و کمیته امداد صورت گرفته که در طول هفت ماهه امسال حدود 3 میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شده است.

عتباتی تصریح کرد: در طول ماه‌های محرم و صفر حدود 500 میلیون تومان توسط هیات‌های مذهبی و عزاداران حسینی به لحاظ شرایط کرونایی به عنوان احسان و نزورات توسط خیرین به ستاد دیه استان تحویل داده شده است.

وی افزود:  از ابتدای تاسیس ستاد دیه استان اردبیل تاکنون 3 هزار و 805 نفر زندانی جرائم غیر عمد و محکومان مالی از طریق ستاد دیه استان آزاد شده‌اند.

انتهای‌پیام/131/ش

نظر شما