شناسهٔ خبر: 43683452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش خوزستان خبر داد: از سرگیری فعالیت پارک بانوان اهواز به‌زودی

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با نظر و همکاری شهرداری اهواز به زودی فعالیت مجدد یکی از پارک های بانوان اهواز از سر گرفته می شود و بانوان می توانند در بخش ورزش همگانی از آن بهره مند شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان،سکینه ناصری‌مقدم درخصوص جلسه با معاون شهرداری پیرامون حمایت از ورزش بانوان شهرستان اهواز، اظهارکرد: در این نشست مقرر شد که پارک بانوان اهواز سمت منطقه کوروش به زودی فعالیت خود را آغاز و شهرداری نیز آن را جهت رفاه حال بانوان تجهیز کند. ضمن این که شهرداری امنیت آن را تامین می کند تا بانوان بدون دغدغه و در آرامش خاطر به فعالیت در بخش ورزش همگانی بپردازند. همچنین مقرر شد اگر در بحث ورزش صبحگاهی یا شامگاهی نیاز به مربی بود، اداره کل ورزش استان همکاری لازم را با شهرداری داشته باشد.

وی بیان کرد: همچنین دیگر درخواست ما از مسئولان شهرداری این بود که چند زمین چمن مصنوعی در اختیار این ارگان به شکل محصور شده قرار داده شود و شرایطی ایجاد شود که بانوان بتوانند از این زمین چمن ها نیز در راستای فعالیت ورزشی بهره مند شوند. در همین راستا قرار شد 2 زمین چمن مصنوعی به صورت پایلوت در اختیار بانوان قرار بگیرد که مطمئنا این مهم شور و هیجان زیادی در محلات ایجاد خواهد کرد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که سهم بانوان از زیرساخت‌های ورزشی اهواز یکی از دغدغه‌های مهم امور ورزش معاونت فرهنگی شهرداری است، گفت: راه اندازی پارک بانوان و اختصاص برخی زمین های چمن مصنوعی به بانوان یک اقدام شایسته است که کمک شایانی به ما در ورزش همگانی خواهد داشت. همچنین درخواست من از شهرداری این بود که پارک بانوان اهواز، از صبح تا شب به صورت اختصاصی در اختیار بانوان باشد. در برخی استان ها، پارک هایی به نام شهربانو داریم که بانوان می توانند در این پارک ها فعالیت ورزشی و فرهنگی داشته باشند و نظر من این بود که چنین شرایطی را در پارک بانوان اهواز ایجاد کنیم.

وی با بیان این که شهرداری در استان های دیگر حامی خوبِ ورزش بانوان است، افزود: خدا را شکر این انگیزه در شهرداری اهواز نیز برای کمک به ورزش بانوان در بخش همگانی ایجاد شده است و اداره کل ورزش استان هم پیگیر مطالبات ورزش بانوان از شهرداری در بخش همگانی خواهد بود. فعلا شهرداری اهواز قول حمایت از ورزش همگانی را به ما داده است.

ناصری مقدم تاکید کرد: در برنامه مان است که در بخش ورزش قهرمانی نیز حمایت شهرداری از ورزشکاران خانم را داشته باشیم تا بانوان ما با دغدغه کمتر خود را برای حضور در رقابت ها آماده کنند و شهرداری را به عنوان حامی کنار خود داشته باشند.

نظر شما