شناسهٔ خبر: 43678940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز فعالیت پارک بانوان در منطقه کوروش اهواز

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فعالیت پارک بانوان در منطقه کوروش اهواز به زودی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سکینه ناصری‌مقدم معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فعالیت پارک بانوان در منطقه کوروش به زودی آغاز می‌شود و شهرداری امنیت آن را تامین می‌کند تا بانوان بدون دغدغه و در آرامش خاطر به فعالیت ورزشی بپردازند.

او افزود: مقرر شد اگر در بحث ورزش صبحگاهی یا شامگاهی نیاز به مربی بود، اداره کل ورزش استان همکاری لازم را با شهرداری داشته باشد و دیگر درخواست ما از مسئولان این بود که چند زمین چمن مصنوعی محصور شده در اختیار این ارگان قرار دهند تا شرایطی ایجاد شود که بانوان بتوانند از آنها در زمینه فعالیت‌های ورزشی بهره‌مند شوند.

ناصری‌مقدم بیان داشت: مقرر شد ۲ زمین چمن مصنوعی به صورت پایلوت در اختیار بانوان قرار بگیرد که این امر شور و هیجان زیادی در محلات ایجاد خواهد کرد و راه اندازی پارک و اختصاص برخی زمین‌های چمن مصنوعی برای بانوان یک اقدام شایسته است که کمک شایانی به ما در ورزش همگانی خواهد داشت.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان گفت: این انگیزه در شهرداری اهواز نیز برای کمک به ورزش بانوان در بخش همگانی ایجاد شده است و اداره کل ورزش استان نیز پیگیر مطالبات ورزش بانوان از شهرداری در بخش همگانی خواهد بود.

انتهای پیام/م

نظر شما