شناسهٔ خبر: 43669552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

آسمان استان تهران همزمان با ۱۷ ربیع نورافشانی می شود

تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به مناسبت ۱۷ ربیع سالگرد میلاد با سعادت پیامبراکرم (ص) و رئیس مذهب شیعه امام صادق (ع) آسمان استان تهران نور افشانی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از نورافشانی آسمان استان تهران به مناسبت ۱۷ ربیع الاول خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت ۱۷ ربیع سالگرد میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و رئیس مذهب شیعه امام صادق (ع) آسمان استان تهران نور افشانی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: عید ۱۷ ربیع یکی از اعیاد مهم مسلمین و شیعیان است که باید به هر نحو ممکن نسبت به آن تعظیم کرد و با توجه به شرایط موجود که برپایی مراسم همانند گذشته میسر نبود اقداماتی در طول ایام هفته وحدت توسط دستگاه‌ها و نهادهای مختلف خاصه بسیج و سازمان فرهنگی هنری شهرداری صورت گرفته است.

وی بیان داشت: راه اندازی کاروانهای شادی، محافل مجازی، تولیدات فرهنگی و فضاسازی شهری از جمله اقدامات انجام شده است.

محمودی گفت: روز دوشنبه همزمان با شب میلاد رأس ساعت ۲۰ شب مراسم نور افشانی بدون اجتماع مردمی و با رعایت دستورات بهداشتی توسط، شهرداری‌ها و فعالان مردمی در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: مردم ما با نورافشانی و عرض ارادت به ساحت پیامبر اکرم (ص) اهانت نشریه فرانسوی و حمایت مکرون از این جنایت محکوم خواهند کرد لذا از تمامی علاقمندان دعوت می‌شود در این امر مشارکت کرده و مراتب عشق و ارادت خود را به نمایش بگذارند.

نظر شما