شناسهٔ خبر: 43669345 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

برخورد با اوباش از سیاست‌های قوه‌قضاییه است/ ناجا در چارچوب عمل کند تا لطمه‌ای به اقتدار نیروی انتظامی وارد نشود

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری عصر امروز در نخستین قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: مصوبات این ستاد باید ضمانت اجرایی داشته باشد چرا که اگر ضمانت اجرایی برای مصوبات در نظر نگیریم کار ابتر است و نتیجه نمی‌گیریم.

دادستان کل کشور گفت: امروز هم در اینجا تاکید کردیم همه مردم باید همکاری کنند و در کنار مصوبات برای آنچه لازم است ضمانت اجرایی در نظر بگیریم. دستگاه قضائی نیز خودش را مکلف می‌داند در کنار ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشد و ضامن اجرایی مصوبات ستاد باشد.

کمک از مردم برای ریشه کن کردن ویروس کرونا

منتظری تاکید کرد: ما انتظار داریم تا مردم به صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم ریشه ویروس کرونا را بکنیم چرا که اگر مردم با ما همکاری نکنند کارهای ما به اتمام نمی‌رسد.

وی همچنین درباره حمایت قوه قضاییه از برخورد ناجا با اراذل و اوباش گفت: قطعا مساله برخورد با اوباش از سیاست‌های ما است و با این پدیده‌ای که امنیت را هدف قرار داده و عده‌ای می‌خواهند ناامنی ایجاد کنند، باید مقابله کرد.

دادستان کل کشور اضافه کرد: از ناجا این خواسته را داریم در چارچوب عمل کنند تا لطمه‌ای به اقتدار نیروی انتظامی وارد نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ایلنا

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما