شناسهٔ خبر: 43669335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با ولادت پیامبر اعظم (ص)؛

چهار واحد مسکونی به خانواده های نیازمند اهل سنت تحویل می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، از تحویل چهار باب منزل به خانواده های نیازمند اهل سنت استان در سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) خبر داد.

صاحب‌خبر -

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، با بیان اینکه به مناسبت هفته وحدت و در سالروز ولادت پیامبر مهربانی ها، پنج باب منزل مسکونی به خانواده های بی سرپرست و نیازمند خراسان شمالی واگذار می شود، گفت: چهار باب از این واحدهای مسکونی به خانواده های نیازمند اهل سنت استان تحویل می شود.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهارکرد: این واحدهای مسکونی در روستاهای رباط، تکله قوز، گرکز، ییلاق و حصارچه در نواحی محروم و مرزی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

وی با بیان اینکه ساخت این واحدهای مسکونی از تیر ماه سال 99 آغاز شده است، افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

 

الهی راد اضافه کرد: 75 میلیون تومان از این میزان اعتبار به همت خیران و 25 میلیون تومان نیز توسط کمیته امداد تأمین شده است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: این واحدهای مسکونی با زیربنای 51 متر مربع ساخته شده است.

 

وی اظهارکرد: تجهیز‌ات و اثاثیه مورد نیاز این منازل نیز از جمله بخاری، آبگرمکن، فرش و وسایل جانبی از سوی کمیته امداد استان تأمین شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/140

نظر شما