شناسهٔ خبر: 43669269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

نظارت میدانی برای رصد و پایش وضعیت آموزش غیرحضوری دانش آموزان الزامی است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان در ارتباط مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان، گفت: نظارت میدانی برای رصد و پایش وضعیت آموزش غیرحضوری دانش آموزان الزامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد حبیب اللهی ضمن تبریک موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری گفت: به همه معلمان و دانش آموزان پایه دوازدهم سال تحصیلی گذشته خداقوت می گویم که بخشی از این دانش آموزان موفق شدند مسیر خود را انتخاب و حاصل عملکرد 12 ساله خود را ببینند.

وی گفت: شرایط خاصی که سال تحصیلی گذشته برای دانش آموزان پایه دوازدهم داشتیم، همین شرایط را در سال تحصیلی جاری هم برای دانش آموزان پایه های مختلف، به ویژه دانش آموزان پایه های دوازدهم داریم که برای دستیابی به نتیجه مطلوب در شرایط بحران کرونا، نیازمند یک برنامه ریزی منسجم و دقیق برای موفقیتشان هستیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تقریبا 45 روز تا امتحانات نوبت اول باقی مانده و نظارت میدانی قوی ضروری است تا اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان در چرخه آموزش هستند، باید تلاش کنیم تا شاهد افزایش آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل نباشیم.

حبیب اللهی خاطرنشان کرد: همه دانش آموزان باید تحت پوشش آموزش ها قرار گیرند و طبق الگوهای مدیریت جریان یادگیری از یکی از 5 الگوی پیش بینی شده، تبعیت کنند، مسئولان مدرسه و گهگاه کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه با برقراری ارتباط تلفنی با خانواده ها بایستی از وضعیت آموزشی فرزندانشان مطلع شوند.

وی یادآور شد: 11 آبان روز آزمایشگاه است که با استفاده از ظرفیت گروه های آموزشی می توان برنامه های متناسب با این روز را برای دانش آموزان در فضای مجازی در نظر گرفت.

نظر شما