شناسهٔ خبر: 43668961 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بایدن: وقت بازگشت ترامپ به خانه است

نیویورک- ایرنا- نامزد حزب دموکرات در ریاست جمهوری آمریکا گفت: وقت آن است که ترامپ کوله‌پشتی‌اش را بردارد و به خانه‌ برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جو بایدن ظهر شنبه در سخنرانی انتخاباتی خود که در معیت باراک اوباما در میشیگان انجام شد، افزود: در سه روز، ما می‌توانیم به این دوره ریاست جمهوری پایان دهیم که کشور را تجزیه کرده، در محافظت از مردم شکست خورده و بر شعله‌های نفرت دمیده است.

وی ادامه داد: برای من مهم نیست که ترامپ چگونه تلاش می‌کند. هیچ چیزی نمی‌تواند مردم این کشور را از رای دادن و بازگرداندن دموکراسی بازدارد.

معاون اول باراک اوباما با انتقاد از عملکرد ترامپ در مهار کرونا در این کشور، اضافه کرد: من هرگز پرچم سفید را برنمی‌افرازم و تسلیم نمی‌شوم. ما قصد داریم که این ویروس را شکست دهیم و آن را تحت کنترل درآوریم.

بایدن در واکنش به اظهارات روز گذشته که مدعی شده بود پزشکان به عمد آمار کشته‌شدگان ناشی از کرونا را افزایش می‌دهند چرا که برای آنها پول دارد، گفت: این مرد، چه مرضی دارد؟ عذرخواهی می‌کنم از اینگونه صحبت کردن.

وی همچنین رای دادن به خود را رای دادن به صداقت در برابر دروغ توصیف کرد و خواستار رفتن بیشتر مردم به پای صندوق‌های رای شد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر (۱۳ آبان ماه) به پایان می‌رسد و پس از آن باید منتظر اعلام نتایج ماند.

نظر شما