شناسهٔ خبر: 43668928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری فارس خبرداد

کشف ۷۳۰ کیلو موادمخدر در نی ریز

علی محمد پشوتن

رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف محوله ۷۳۰ کیلویی مواد مخدر در شهرستان نی ریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید کاظم موسوی گفت: طی عملیاتی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و شهرستان نی ریز از یک دستگاه  سمند ۴۰۰ کیلوگرم و از یک دستگاه خودرو  پژو۳۰۰ کیلو گرم  تریاک و ۳۰ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی با بیان اینکه در این عملیات پس از اقدام به فرار اتومیبیل پژو نیروهای انتظامی مجبور به تیر اندازی و درگیری با قاچاقچیان شدند، گفت: پس از این عملیات قاچاقچیان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

موسوی اضافه کرد: ورودی استان فارس از سمت شرق و همجواری این حوزه قضایی با استان های کرمان و هرمزگان باعث شده است این منطقه یکی از راه های ورودی و ترانزیت مواد مخدر به استان و سایر استان های مرکزی کشور باشد.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: در این منطقه با نظارت دادستان عمومی  انقلاب شهرستان نی ریز و ضابطین قضایی طرح های ویژه مهار در راستای مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر اجرا می‌شود که در نتیجه این اقدامات  در ۶ ماهه اول امسال ۸.۵ تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی  کشف شده است. 

وی ادامه داد: در همین مدت در شهرستان نی ریز ۲۶۰ نفر قاچاقچی دستگیر و ۳۵ خودرو نیز متوقف شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس اضافه کرد: بی تردید سوداگران مرگ برای رسیدن به مقاصد شوم خود هزینه هنگفتی پرداخت کرده و با برخورد های قاطعانه دستگاه قضایی مواجه می شوند.

انتهای پیام

نظر شما