شناسهٔ خبر: 43668843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری فارس خبر داد؛

توقیف افزون بر ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان نی ریز

موسوی از کشف محموله ۷۳۰ کیلویی مواد مخدر در شهرستان نی ریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به کشف ۷۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان نی ریز، اظهار کرد: طی این عملیات که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان نی ریز انجام شد از یک دستگاه خودرو سمند ۴۰۰ کیلوگرم و از یک دستگاه خودرو پژو ۳۰۰ کیلوگرم تریاک و ۳۰ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه در این عملیات پس از اقدام به فرار خودرو پژو، نیرو‌های انتظامی مجبور به تیراندازی و درگیری با قاچاقچیان شدند، گفت: پس از این عملیات قاچاقچیان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی تصریح کرد: ورودی استان فارس از سمت شرق و همجواری این حوزه قضایی با استان‌های کرمان و هرمزگان باعث شده است این منطقه یکی از راه‌های ورودی و ترانزیت مواد مخدر به استان فارس و سایر استان‌های مرکزی کشور باشد.

کشف بیش از ۸ تن مواد مخدر طی ۶ ماهه اول امسال

این مقام ارشد قضایی استان فارس بیان کرد: در این منطقه با نظارت دادستان عمومی انقلاب شهرستان نی ریز و ضابطین قضایی طرح‌های ویژه مهار به منظور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر اجرا می‌شود که در نتیجه این اقدامات در ۶ ماهه اول امسال ۸.۵ تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

او اضافه کرد: در همین مدت در شهرستان نی ریز ۲۶۰ نفر قاچاقچی دستگیر و ۳۵ خودرو نیز متوقف شده اند.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: بی تردید سوداگران مرگ برای رسیدن به مقاصد شوم خود هزینه هنگفتی پرداخت می‌کنند و با برخورد‌های قاطعانه دستگاه قضایی مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما