شناسهٔ خبر: 43668787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار سمنان:

۷۴ هزار تن گندم در استان سمنان ذخیره شد

سمنان- معاون اقتصادی استاندار سمنان درباره نحوه مدیریت ذخایر استان به خصوص نان و آرد، گفت: ذخیره ۷۴ هزار تن گندم برای تأمین و تولید نان و دیگر مواد غذایی مناسب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا شریفی نژاد شامگاه شنبه در نشست کارگروه آرد و نان استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه بازار عرضه آرد و نان در استان باثبات است، ابراز کرد: ذخیره ۷۴ هزار تن گندم برای تأمین و تولید نان و دیگر مواد غذایی ارزشمند است و مشکلاتی که در هفته‌های گذشته در بحث کمبود آرد و نان در غرب کشور به وجود آمد در استان سمنان وجود ندارد.

وی گفت: بازار عرضه آرد و نان در استان سمنان با نظارت‌های دقیق انجام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوط در ماه‌های گذشته باثبات بوده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه میزان ذخیره گندم در استان بر اساس گزارش‌های شرکت غله و خدمات بازرگانی مطلوب است، بیان کرد: به هیچ عنوان افزایش قیمت نان در استان مطرح نیست و هیچ‌گونه جلسات کارشناسی در ارتباط با این موضوع تشکیل نشده است.

مهدی سلامتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نانوایی‌های استان برای مقابله با کرونا ویروس به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد، گفت: زمان‌بندی پخت نان در نانوایی‌های استان به گونه‌ای باشد که هیچ‌گونه تجمعی صورت نگیرد.

وی افزود: بازدید و بازرسی‌ها از نانوایی‌ها در استان سمنان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگاه‌های علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان برای جلوگیری از تخلف‌های احتمالی در رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تشدید شود.

نظر شما