شناسهٔ خبر: 43668486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فضایلی در گفتگو با دانشجو:

هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی وعده‌های خود به بوچیاکاران را عملی نمی‌کند

عضو تیم بوچیا خراسان جنوبی گفت: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی وعده‌های چندماهه خود را به بوچیاکاران این استان عملی نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

محمدجواد فضایلی، عضو تیم بوچیا خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به وعده‌های رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی درباره اختصاص توپ و تجهیزات ورزشی، اظهار کرد: باوجود گذشت چندماه از این وعده ها، هنوز خبری از تأمین تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران نیست.

فضایلی ادامه داد: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان یک بار در اردیبهشت ماه وعده تأمین این تجهیزات را داده بود، یکبار دیگر هم در مردادماه وعده داد، اما تاکنون هیچکدام از این وعده‌ها عملی نشده است.
 
بیشتر بخوانید:
 
این فعال دانشجویی خراسان جنوبی افزود: وعده‌های هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان درخصوص تأمین سالن بازی نیز هنوز عملی نشده است.

وی با اشاره به اینکه شریعتی فر، رئیس این هیات ساکن مشهد است و صرفا در مراسم‌ها و رویداد‌ها به بیرجند سفر می‌کند، افزود: وی پاسخ ورزشکاران را نمی‌دهد و پیگیری‌های ما از سوی این هیات ورزشی بی پاسخ می‌ماند.
 
بوچیا؛ ورزشی مختص معلولان جسمی حرکتی است و در اصل برای افرادی مناسب است که فلج مغزی حرکتی دارند. با این حال این ورزش توسط ورزشکارانی با معلولیت‌های چندگانه و شدید حرکتی نیز دنبال می‌شود.

نظر شما