شناسهٔ خبر: 43668473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محدودیت‌های کرونایی در ۳ شهرستان استان سمنان تشدید می‌شود؛ شاهرود همچنان فوق بحرانی است

گروه استان‌ها- معاون استاندار سمنان گفت: با توجه به وضعیت نگران‌کننده استان به لحاظ شیوع کرونا، محدودیت‌های کرونایی در سه شهرستان دامغان، گرمسار و سمنان تشدید و در شهرستان شاهرود تمدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان شاهرود جزو شهرستان‌های فوق‌العاده کرونایی کشور محسوب می‌شود؛ بنابراین بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا در این شهرستان محدودیت‌های شدید کرونایی تا روز جمعه 23 آبان ماه اعمال و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به نوع محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان‌ها عنوان کرد: این محدودیت‌ها در شهرستان شاهرود در گروه‌های 2، سه و‌ چهار لازم‌الاجراست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: شهرستان‌های دامغان و گرمسار نیز در لیست شهرهای بسیار آلوده کرونا در کشور قرار گرفتند بنابراین در این شهرستان تا نیز محدودیت‌های شدید کرونایی در گروه‌های 2، سه و چهار تا روز جمعه 23 آبان ماه باید اجرا شود.

خجسته پور گفت: شهرستان سمنان نیز در لیست 25 شهرستانی در کشور قرار دارد که باید محدودیت‌های کرونایی در آن تا روز جمعه 23 آبان ماه در گروه‌های سه و چهار ادامه یابد.

وی عنوان کرد: در دیگر شهرستان‌های استان سمنان نظیر مهدی‌شهر، آرادان، میامی و سرخه نیز محدودیت‌های کرونایی شامل گروه‌های سه و‌ چهار باید تا 23 آبان ماه ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مردم باید همکاری لازم را با مدیران و مسئولان ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در مهار و کنترل شیوع این بیماری خطرناک داشته باشند.

انتهای پیام/363/ ز

نظر شما