شناسهٔ خبر: 43667776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تحقق ٧٨درصدی درآمدهای نوسازی نجف آباد/ پیشرفت پروژه احداث پارک اقبال شهرکرد

در این بسته خبری از آغاز عملیات فاز دوم بوستان ۲۲ هزار متری مشاهیر کهریزک تا ترمیم خیابان «شهید چمران» لنگرود و آمادگی شهرداری گرگان برای افزایش همکاری‌ها در راستای کنترل کرونا را بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اتوبوسرانی شهری سقز تعطیل شد

لقمان شیخ عزیزی، سرپرست شهرداری سقز با بیان اینکه شهرستان در وضعیت حاد کرونایی قرار دارد، گفت: برای پیشگیری از کرونا و حفظ سلامتی مردم، فعالیت سازمان اتوبوسرانی شهرداری این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه احداث پارک اقبال شهرکرد

سیدرضا هاشمی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد، از پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه احداث پارک اقبال لاهوری خبر داد.

تسطیح و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از شهرک جعفریه شهریار

احمد کریمی، معاونت خدمات شهری و امور مناطق شهرداری شهریار از تسطیح و پاکسازی نخاله‌های ساختمانی از حاشیه شهرک جعفریه خبر داد و گفت: متأسفانه برخی از شهروندان اقدام به دپوی نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر می‌کنند که علاوه بر ایجاد آلودگی زیست محیطی موجب برهم زدن سیما و منظر شهری نیز می‌شود.

طراحی نرم‌افزار موبایلی تفکیک زباله در ساری

سرپرست سازمان فاوا شهرداری ساری از طراحی و بهره‌برداری از سامانه و نرم‌افزار موبایلی تفکیک زباله در این شهر ‏خبر داد.‏

تحقق ٧٨درصدی درآمدهای نوسازی شهرداری نجف آباد

سید محمد ابراهیم احمدی، معاون توسعه منابع و نیروی انسانی شهرداری نجف آباد گفت: در نیمه ابتدایی سال جاری، هفتاد و هشت درصد از درآمدهای پیش بینی شده از محل اخذ عوارض نوسازی محقق شده که البته این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در حدود ١٢ درصد افزایش را نیز نشان می‌دهد.

آمادگی شهرداری گرگان برای افزایش همکاری ها در راستای کنترل کرونا

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان اظهار کرد: با توجه به تمامی محدودیت‌های کرونایی که وجود دارد مدیریت بحران کار بسیار دشواری است و فشار ویژه‌ای بر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان در بخش‌های مختلف وارد کرده که همانند گذشته آمادگی داریم برای پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی در راه مدیریت بحران تا جایی که در توان ما باشد در کنار این مجموعه باشیم و بتوانیم در راستای کنترل بیماری قدم‌های سازنده‌ای برداریم.

بررسی ۳۹۲ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قزوین

کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قزوین در مهرماه سال جاری با برگزاری ۱۷ جلسه تعداد ۳۹۲ پرونده تخلفات ساختمانی را بررسی کرده است.

ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی مهاباد

ساماندهی آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی در چهارمین جلسه شورای ترافیک و کمیته حمل و نقل و سوخت مهاباد بررسی شد.

آغاز عملیات فاز دوم بوستان ۲۲ هزار متری مشاهیر کهریزک

علی یحیی پور، شهردار کهریزک گفت: ساخت بوستان مشاهیر به عنوان یکی از شاخص‌ترین بوستان‌های شهرستان ری با مساحتی بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع آغاز شد و اکنون پس از تسطیح و ایجاد زیرساخت‌های لازم فاز دوم ساخت این پروژه عمرانی در دستور کار حوزه فنی و عمران شهرداری کهریزک قرار گرفت.

ترمیم خیابان «شهید چمران» لنگرود

سید مهدی رجایی، شهردار لنگرود گفت: لوازم و لوله‌های مورد نیاز ترمیم و بهسازی پروژه خیابان شهید چمران از کارخانه خریداری و تأمین شده و از هفته آینده اجرای آن شروع می‌شود.

نظر شما