شناسهٔ خبر: 43667589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خودرو حامل چوب‌آلات غیرمجاز در ممسنی توقیف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ممسنی گفت: با تلاش شبانه ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی ممسنی، یک دستگاه خودرو حامل چوب‌آلات جنگلی غیرمجاز در محور تنگ لله شناسایی و توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ممسنی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، علیرضا مسعودی جم با اعلام این خبر افزود: پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر قطع درختان جنگلی بلوط و حمل هیزم آنها در منطقه شیرین و فضیله از توابع بخش مرکزی ، ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی طی یک عملیات برنامه ریزی شده شبانه به منطقه اعزام و بعد از رصد محور تنگ لله به نورآباد به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک که بعد از توقف و بررسی خودرو  مشاهده گردید.

وی افزود: این خودرو در صندلی عقب و صندوق عقب، مقدار زیادی چوب آلات جنگلی از نوع بلوط جاسازی شده که  خودرو مذکور به پارکینگ انتظامی انتقال و پرونده تخلف نیز برای متخلفین تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ممسنی با اشاره به اینکه طی این عملیات یک دستگاه اره موتوری از متخلفین کشف و ضبط گردید، بیان کرد: افزایش نرخ جریمه فرآورده‌های جنگلی زنگ خطری جدی برای متخلفین است که در صورتی که همچنان به این کار مشغول باشند خسارات بسیاری را باید متحمل شوند.

مسعودی جم از طبیعت‌دوستان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه های منابع طبیعی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع گزارش نمایند.

انتهای پیام/ س

نظر شما