شناسهٔ خبر: 43667007 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده کل ناجا:

دشمنان جرأت نفوذ و جنگ با کشور ما را ندارند

فرمانده کل ناجا در دیدار با خانواده شهید مجید بارانی، اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عصر امروز سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهر زاهدان به همراه استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی استان در منزل شهید والا مقام ناجا "مجید بارانی" حاضر و ضمن دیدار با خانواده این شهید بزرگوار از آنها دلجویی کرد.

فرمانده ناجا در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات زینب گونه همسر بزرگوار این شهید که در مدت جانبازی، وظیفه پرستاری او را بر عهده داشت، خطاب به وی گفت: همه ما شاهد از خود گذشتگی و ایثار شما برای این شهید بزرگوار بودیم و به راستی اجر و پاداش شما نزد خداوند متعال کمتر از این شهید گرانقدر نیست.

او در ادامه آرامش و نشاط امروز جامعه و فراگیری اسلام خواهی را مدیون خون شهدا و جانبازی فرزندان غیور ایران اسلامی دانست و بیان داشت: امیدوارم با دعای شهدا و به حرمت خون آنان بتوانیم در مسیر صحیح و حمایت از قرآن، ولی امر زمان و اسلام گام برداریم.

سردار اشتری مهمترین پیام شهدا را حمایت از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: شهدا با ایثار و جانفشانی در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور عزیزمان جان خود را خالصانه تقدیم اسلام کردند، ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه، ادامه دهنده راهشان باشیم.

فرماند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهدا را از سرمایه های بزرگ این کشور و نظام دانست و اظهار کرد: وظیفه ما ادامه راه شهدا و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: اگر امنیت و آرامش کنونی جامعه اسلامی ایران در هیچ نقطه‌ای از جهان وجود ندارد و دشمنان جرأت نفوذ و جنگ با کشور ما را ندارند، به برکت خون پاک شهدا و استقامت خانواده‌های آنهاست.

او در خاتمه خانواده شهدا را مروجان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان و تصریح کرد: خانواده شهداء و جانبازان دارای قلبی سرشار از ایمان و روحی بزرگ هستند، که نه تنها مروجان اصلی فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اند بلکه روحیه ایثار گری و رشادت طلبی آنان نیز به عنوان الگویی برای جوانان در آمده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما