شناسهٔ خبر: 43666940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

او گل زد و همه خوشحالیم

زیدان: شادی نکردن ادن هازارد مهم نبود

زین الدین زیدان می گوید مهمتر از هر چیزی پیروزی بر اوئسکا بود و از درخشش ادن هازارد نیز خوشحال بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز توانست در زمین خود برابر اوئسکا به برتری پرگل 4-1 دست پیدا کند. در این بازی ادن هازارد نخستین بازی و نخستین گل فصل خود در لالیگا را به ثبت رساند و کریم بنزما هم دبل کرد. دیگر گل رئال را هم فده والورده به ثمر رساند. رئال حالا بار دیگر صدرنشین لالیگاست و با روحیه به مصاف اینتر خواهد رفت.

 

 

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:« خوشحالیم و حالا با خیال راحت به بازی با اینتر رسیده ایم. این بازی برای مان مثل فینال بود و باید پیروز می شدیم و به هدف مان هم رسیدیم. باید سه امتیاز را کسب می کردیم چون خیلی مهم بود. شاید بازی کاملی را ارائه نکردیم ولی در هر صورت 4 گل زدیم و در مجموع خوب بودیم. شرایط کمی عجیب است چون اتفاقات بیرونی در چند روز گذشته(قضیه بنزما-وینیسیوس) انرژی زیادی از ما گرفت و کمک چندان به ما نکرد.»

 

درخشش و گلزنی های فده والورده:« از عملکرد او شگفت زده نیستم. روند تیم به ثبات رسیده و نیروهای کمکی خوبی هم در تیم دارم. برای سه گل فصل فده والورده خیلی خوشحالم چون وظیفه او گلزنی نیست ولی به خوبی این کار را انجام می دهد.»

 

 

 

 

ادن هازارد:« ادن خوب بازی کرد و از او راضی هستم. برابر گلادباخ 20 دقیقه در میدان بود و امروز از ابتدا کار را شروع کرد. ما به خوبی می دانیم که ادن چه بازیکن باکیفیتی است. او هم گل می زند و هم در بازیسازی مشارکت دارد و خلق موقعیت می کند. به درخشش او در ادامه فصل نیاز داریم.»

 

هازارد گل زد و خوشحالی نکرد:« او برای گلش خوشحال بود و ما هم مثل او خوشحال بودیم. هازارد مصدوم نیست، می درخشد و همین مهم است.»

 

تعویض ها:« به خاطر در پیش بودن بازی با اینتر تعویض نکردم و خواهیم دید چهارشنبه چه کسانی بازی خواهند کرد. اکنون زمان جشن گرفتن این پیروزی است.»


 

نظر شما