شناسهٔ خبر: 43666840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با هدف فرهنگ‌سازی کرونا؛

اولین قرارگاه رسانه‌ای فرمانداری یزد راه‌اندازی می‌شود

فاطمه رهبر يزدي

فرماندار یزد از ایجاد اولین قرارگاه رسانه‌ای فرمانداری یزد با هدف فرهنگ‌سازی کرونا با همکاری رسانه‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

«سیدمحمد رستگاری» در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان یزد که امروز در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن استقبال از همکاری رسانه‌ها و فعالیت بیش از پیش این قشر در حوزه مدیریت شیوع کرونا نسبت به ایجاد اولین قرارگاه رسانه‌ای فرمانداری یزد با هدف فرهنگسازی کرونا اعلام آمادگی کرد.

وی از لزوم هم اندیشی در خصوص ارتقای خدمات و افزایش بازدهی فعالیت‌های مربوط به فرمانداری خبر داد و گفت: اقداماتی مانند بازرسی و گشت‌های پیوسته و همچنین پلمب واحدهای متخلف در زمینه کنترل شیوع کرونا تاکنون انجام شده است اما باید فضایی برای فرهنگ‌سازی کرونا در بین مردم ایجاد شود.

این مسئول از ضرورت انجام اقداماتی برای شکستن زنجیره کرونا یاد کرد و گفت: اقداماتی مانند کم کردن روشنایی شهر برای کاهش ترددها و اعمال جریمه‌ها در دست اقدام است از طرفی سایر مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا نیز اعمال می‎شود.

رستگاری از ضرورت فعالیت و مشارکت جدی گروه‌های جهادی با محوریت محلات خبر داد و گفت: باید قرارگاه‌های بسیج محلات و کمک‌های مومنانه راه‌اندازی و عملیاتی شود تا در کنار آن سایر ارگان‌ها نیز مانند گروه‌های هلال احمر و پزشکان جماعه بسیجی نیز در این قرارگاه‌ها فعال شوند.

لزوم تغییر سبک زندگی مردم

«محسن دهقان» رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری یزد نیز در این جلسه به ضرورت تغییر سبک زندگی مردم اشاره کرد و گفت: مردم باید تمام مصوبات را اجرا کرده و خود را با شرایط کرونا سازگار کنند.

وی با بیان این که صرفا بازاریان و کسبه نباید تاوان کرونا را بدهند، گفت: کرونا مسئله‌ای فراگیر است و دستورات ستاد باید برای همه بدون هیج تبعیضی به صورت یکسان اجرا شود.

دهقان با تاکید بر پلمب واحدهای متخلف پس از دریافت اخطار، تصریح کرد: تمامی صنوف و متولیان برگزارکننده رویدادها باید تابع ستاد کرونا باشند.

انتهای پیام

نظر شما