شناسهٔ خبر: 43666829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خاکسپاری مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی درسلماس

پیکر مرحوم محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در سلماس به خاک سپرده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پیکرمرحوم محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی جهت غسل به وادی رحمت تبریز منتقل شده و برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین به سلماس منتقل خواهد شد.

ظهر امروز نیز از ساعت ۱۳:۳۰ اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در مجتمع ۲۹ بهمن تبریز گردهم آمده و با پیکر مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وداع کردند.

 محمد محمدپور متولد ۱۳۴۷ سلماس و کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

اودر جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته و در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود.

محمدپور دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی از دانشگاه تبریز بوده و دانشجوی دکترای تخصصی روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازمان نظام روان شناسی کشور بود.

ریاست هیئت مدیره و مدیریت عامل موسسه علمی، فرهنگی و هنری هجرت سلماس، مدیریت مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ریاست کتابخانه مرکزی و عضویت در هیئت امنای کتابخانه ملی تبریز، معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیریت اجرایی چهارمین و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران اداره کل، مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مدیریت موزه مقبره الشعرا و تدریس در مراکز آموزشی از جمله در دانشگاه شهید مدنی، مدیریت اجرایی جشنواره فیلم رحمت و جشنواره سفرنامه نویسی رضوی از دیگر سوابق وی است.

او همچنین مولف دو کتاب «سیری در مفاهیم وکلید واژه‌های فرهنگ و هنر» و «کنکاشی پیرامون عزت نفس» بوده و فعالیت‌های فرهنگی، مطبوعاتی، پژوهشی و ترجمه فراوانی را در کارنامه‌ی خود داشت.

محمد محمدپور از سال ۱۳۹۵ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بود. او بامداد امروز (شنبه ۱۰ آبان) بر اثر ابتلا به کرونا، دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما