شناسهٔ خبر: 43666820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختتامیه مسابقات مجازی قرآن کریمِ سپاه ثاراللهِ کرمان

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان با شرکت بیش از ۲۰۰ شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقایان به صورت مجازی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرگرد پاسدار رضا موحد، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان امروز در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت، هفته تمسک به قرآن کریم و اهل بیت (ع) به عنوان محور اصلی وحدت، گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان با شرکت ۱۱۵ نفر از پاسداران و سربازان و ۹۲ نفر از بانوان پاسدار سپاه به دلیل شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

او با اعلام اینکه امروز شاهد برگزاری مراسم اختتامیه این رقابت‌ها بودیم، هدف از برگزاری مسابقات را، ترویج و نشر فرهنگ قرآن کریم دانست و افزود: قرآن، کتاب حیات بخش و سعادت انسان‌ها است که موجب ایجاد رقابتی معنوی و سالم برای قاریان و حافظان این کتاب بزرگ الهی می‌شود.

اختتامیه مسابقات مجازی قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان

سرگرد موحد تصریح کرد: انس با قرآن و عمل به دستورات آن می‌تواند بسیاری از خستگی‌های روحی و روانی که امروز جامعه درگیر آن است را بر طرف کند.

او به برگزاری رقابت‌های قرآن سپاه ثارالله استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، مفاهیم، حفظ ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد که نفرات اول هر رشته به مسابقات سراسری سپاه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ب

نظر شما