شناسهٔ خبر: 43666453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معاون فرهنگی،اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در گفتگو با سینماگران انزلی مطرح کرد:

هنر یکی از بهترین ابزارها برای معرفی توانمندی ها و فرصت های جذب سرمایه گذار است

دکتر سید حجت مهدوی معاون فرهنگی،اجتماعی،گردشگری و محمد حسن پور مدیر فرهنگی،هنری این سازمان با همراهی فرهاد رحمان زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی با رییس و اعضای انجمن سینمای جوان این شهرستان دیدار و در خصوص راهکارهای توسعه همکاری های دو جانبه به تبادل نظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از انزلی، دکتر سید حجت مهدوی معاون فرهنگی،اجتماعی،گردشگری و محمد حسن پور مدیر فرهنگی،هنری این سازمان با همراهی فرهاد رحمان زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی با رییس و اعضای انجمن سینمای جوان این شهرستان دیدار و در خصوص راهکارهای توسعه همکاری های دو جانبه به تبادل نظر پرداختند.
معاون فرهنگی،اجتماعی،گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در این دیدار با اشاره به سابقه فرهنگی و ارتباطی مردم گیلان بو به ویژه انزلی در ارتباط با توسعه روابط بین المللی کشورمان که به این منطقه دروازه فرهنگ لقب داده اظهار داشت: رویکرد ما افزایش ارتباطات و همکاری ها با شهرستان بندر انزلی است و در این میان فعالین حوزه هنری از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.
وی با تصریح بر لزوم توجه به جامعه هنری از سوی دولتمردان، تصریح کرد: همه هنرمندان قطعات یک پازل هستند و براین اساس اظهار نظرهای اهالی سینما درباب مسائل اجتماعی، فرهنگی و زندگی مبتنی بر تجربه های باارزش آن ها و متاثر از زحماتشان در تولید فیلم‌ است که می تواند در مسیر تصمیم گیری مدیران مثمر ثمر باشد.
معاون فرهنگی،اجتماعی،گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با استقبال از مشاهده آثار برگزیده انجمن سینمای جوان شهرستان بندر انزلی، اضافه کرد: علی رغم اینکه ماهیت مناطق آزاد مباحث اقتصادی است، معاونت فرهنگی سازمان به عنوان یک نهاد با توجه به تجربیات گذشته، بهره گیری از توانمندی نیروهای جوان را در اولویت کارهای هنری و فرهنگی خود قرار داده است.
زهره  زمانی رییس انجمن سینمای جوانان انزلی در این دیدار با ارائه گزارش از دستاوردهای ملی و بین المللی سینماگران بندر انزلی در حوزه های مختلف فیلم کوتاه و بلند که این مجموعه را دارای بالاترین سطح جوایزه مأخوذه از جشنواره های سینمایی نموده، افزود: آمادگی خود را برای همکاری با سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان مهمترین و بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور که قابلیت اثرگذاری بر روابط خارجی کشورمان را نیز دارا می باشد اعلام می کنیم، چراکه هنر یکی از بهترین ابزار برای معرفی توانمندی ها و فرصت های جذب سرمایه گذار است.
در این نشست بعد از دیدن آثار برگزیده سینماگران بندر انزلی، اعضا و اساتید انجمن سینمای جوان شهرستان دغدغه ها و زمینه های همکاری دو جانبه را مورد اشاره قرار دادند.

46

برچسب‌ها:

نظر شما