شناسهٔ خبر: 43665414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرماندار گلپایگان:

ورود خودروهای پلاک غیر بومی به گلپایگان ممنوع شد

گلپایگان- معاون عمرانی فرمانداری گلپایگان گفت: در راستای مقابله با بحران بیماری کرونا با دستور دادستان گلپایگان از ورود خودروهای پلاک غیر بومی به داخل این شهر جلوگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نوری عصر شنبه در نشستی با مدیران اتحادیه‌های اصناف مختلف شهرستان گلپایگان اظهار داشت: گلپایگان در ردیف پنج شهرستان استان اصفهان با بیشترین آمار مبتلایان کرونا قرار گرفته است و بر این اساس با تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، تعطیلی و محدودیت کار اصناف گروه دو، سه و چهار اعمال شد.

وی با تاکید بر ارائه راهنمایی و تذکرات لازم به مردم توسط اصناف، افزود: اتحادیه‌ها در راستای مقابله با بیماری کرونا نظارت بر اصناف را افزایش دهند، هفته گذشته یک سفره‌خانه در گلپایگان اقدام به عرضه قلیان داشت که با همکاری دستگاه‌های مربوطه پلمب شد.

معاون عمرانی فرمانداری گلپایگان با بیان اینکه کرونا جان تمام انسان‌ها را در معرض خطر قرار داده است، تصریح کرد: اگر تذکر لسانی به یکدیگر توسط مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده بود اکنون گلپایگان با وجود سابقه فرهنگی به عنوان شهرستان فوق حاد بیماری کرونا در کشور معرفی نمی‌شد.

لزوم افزایش بازرسی‌ها توسط اتاق اصناف از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی در گلپایگان

وی بر لزوم افزایش بازرسی‌ها توسط اتاق اصناف از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان تأکید و عنوان کرد: همه موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم تا میزان بیماری در شهرستان کاهش پیدا کند.

وی گفت: در راستای مقابله با بحران بیماری کرونا با دستور دادستان گلپایگان از ورود خودروهای پلاک غیر بومی به داخل شهر جلوگیری می‌شود.

نظر شما