شناسهٔ خبر: 43665161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بازی پرسپولیس:گل گهر

mahedi modrsian

صاحب‌خبر -

مجله اینترنتی تیک تاک نیوز

 

تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و گل‌گهر

بروز شده در تاریخ آبان ۱۰, ۱۳۹۹ اخبار روز

تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و گل‌گهر

خبرگزاری فوتبالی- نیمه اول دیدار دوستانه دو تیمپرسپولیس و گل گهر با تساوی بدون گل در پایان نیمه اول به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان یحیی گل‌محمدی پیش از بیستمین دوره لیگ برتر امروز مقابل گل گهر سیرجان برگزار شد.

سرخ‌پوشان امروز با ترکیب حامد لک، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سیامک‌ نعمتی، سید جلال حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و مهدی عبدی مقابل تیم سیرجانی به میدان رفتند.

تیم کل‌گهر هم با ترکیب ترکیب علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، امین پورعلی، حسام پورهاشم، بهنام برزای، محسن کریمی، نوید عاشوری، محمد علیزاده، یونس شاکری، گادوین منشا و احمد زنده روح وارد بازی شد.

این بازی با دقایقی تاخیر نسبت به ساعت اعلام شده برگزار شد.

پیش از بازی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم گل گهر با یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس دیدار و خوش و بش کرد.

در دقیقه ۱۱ بازی پس از حمله سرخپوشان در نهایت مهدی عبدی پس از دو بار ضربه به دروازه گل گهر موفق شد دروازه علیرضا حقیقی سنگربان این را باز کند تا پرسپولیس با یک گل از حریف سیرجانی خود جلو بیفتد.

دقیقه ۱۸ گادوین منشا مهاجم تیم گل‌گهر در یک حرکت انفرادی موفق شد با ضربه محکم دروازه پرسپولیس را باز کند تا بازی به تساوی یک -یک برسد.

در دقیقه ۳۱ و روی سانتر سعید آقایی با ضربه سر وحید امیری همراه شد اما ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۴ و با پاس خوب احمد نوراللهی، مهدی‌عبدی حرکت عمقی انجام داد اما پاس او به کمال کامیابی‌نیا رسید که این توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۳۴ و با سانتر سعید آقایی، مهدی عبدی با یک حرکت آکروباتیک قصد داشت دروازه گل گهر را باز کند اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۵ و با حرکت خوب بشار رسن و سیامک نعمتی توپ کمال کامیابی نیا رسید اما ضربه شماره ۱۱ سرخپوشان با فاصله نسبتاً کمی از بالای دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

نظر شما